انتخاب بهترین رنگ روتختی | نکات مهم + پیشنهاد سپارشی

چه رنگ روتختی برای اتاق خواب من مناسب است؟ چطور رنگ روتختی مناسب سرویس خواب خودم را انتخاب کنم؟ بهترین رنگ روتختی برای من کدام است؟ اینها همه سوالاتی است که هنگام انتخاب روتختی به ذهن شما خطور میکند. انتخاب رنگ روتختی یکی از مهمترین و سخت ترین تصمیمات هنگام خرید روتختی است.

همانطور که می دانید روتختی  یا سرویس خواب بزرگترین و تاثیر گذارترین قسمت اتاق خواب شماست؛ بنابراین تاثیر بسزایی در ظاهر اتاق شما دارد. جدا از تاثیر ظاهری که روتختی در دکوراسیون اتاق خواب شما می گذارد، رنگ آن تاثیر بسزایی در کیفیت خواب شما خواهد داشت. به گفته روانشناسان، استفاده از رنگ های خنثی در سرویس خواب می تواند تاثیر بسزایی در آرامش و خواب راحت فرد داشته باشد. علاوه بر این، تغییر رنگ سرویس خواب هر از گاهی باعث بهبود روحیه شما خواهد شد. اما سوال اینجاست که چه رنگی برای سرویس خواب شما مناسب است و چگونه می توان این ست را با کمترین هزینه تغییر داد؟

رنگ روتختی مورد علاقه شما چه رنگی است؟

هنگام انتخاب رنگ روتختی اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید اینست؛ علاقه شما مهم ترین نکته در انتخاب سرویس خواب است. هیچ تکنیک روانشناسی به شما کمک نمی کند تا خوب بخوابید مگر اینکه از رنگ روتختی خود راضی باشید. پس به قول قدیمی ها ببین دلت چی میگه؟ یک انتخاب دلی و احساسی جذابترین انتخابی است که میتوانید هنگام خرید روتختی که محل آرامش شماست داشته باشید …

بنابراین، قبل از انجام هر کاری، متوجه شوید که کدام رنگ در اتاق خواب به آرامش شما کمک می کند. پس از مشخص شدن این رنگ یک سر به آلبوم های فروشگاه سپارشی بزنید و رنگ روتختی مورد نظر خود را در فروشگاه انتخاب کنید. بی شک در میان امکانات مختلف موجود در سایت ما، مجموعه جذابی پیدا خواهید کرد که متناسب با سلیقه شما باشد.

ست کردن رنگ اتاق خواب

مقاله تکمیلی: روانشناسی رنگ هنگام خرید روتختی

چطور رنگ های اتاق خواب را با هم ست کنیم؟

انتخاب رنگ دکوراسیون اتاق خواب یک از جذابترین و در عین حال سخت ترین کارهاست. تضاد رنگ بین سرویس خواب و سایر اجزای اتاق خواب بدون شک باعث جذابیت بیشتر این مکان خواهد شد. با این حال، هر تناقضی هم منجر به زیبایی نمی شود. رنگ های سرویس خواب، پرده های اتاق خواب و دیوارها همگی باید هماهنگ باشند تا چنین اتفاق بیفتد. این موضوع حتی آرامش شما را قبل از نزدیک شدن به اتاق خواب فراهم می کند. علاوه بر این، از منظر روانشناسی، استفاده از رنگ‌های متفاوت اما نامتناسب در اتاق خواب می‌تواند هیجان و حتی تنش را ایجاد کند و کیفیت خواب شما را کاهش دهد.

جالب است بدانید روش های مختلفی برای ست کردن رنگ اجزای دکوراسیون اتاق خواب وجود دارد و با اینکه کار بسیار سختی به نظر می رسد با پیروی از یک سری قوانین ساده چندان هم کار مشکلی نیست. ما بهترین و کارآمد ترین روش برای این کار را به شما پیشنهاد میدهیم.

مقاله پیشنهادی: قانون 10-30-60 راز زیبایی دکوراسیون

کیفیت رنگ روتختی:

توجه به کیفیت رنگ روتختی همچون جنس پارچه با اهمیت است. اگر رنگ روتختی پس از شستشو ازبین برود تصمیم گیری شما چه اهمیتی خواهد داشت؟ برای این موضوع ابتدا لازم است انواع روش های رنگ آمیزی و چاپ پارچه را بشناسید تا انتخاب درستی داشته باشید.

چاپ روتاری یا غلتکی پارچه

·      چاپ روتاری یا غلتکی:

در این روش چاپ پارچه از زیر غلتک های حکاکی شده عبور میکند و هر کدام از غلتک ها یکی از رنگ ها را روی پارچه چاپ میکنند. بیشتر طاقه پارچه های چاپ شده که برای لباس میخرید به این روش چاپ شده اند. در این روش پس از طی مرحله چاپ یک مرحله حرارت دهی به پارچه نیز وجود دارد که با هدف تثبیت رنگ انجام می شود. پارچه های چاپ شده به این روش در تیراژ بسیار بالا تهیه می شوند و یکی از کارآمد ترین و پراستفاده ترین روش های چاپ است.

·      چاپ پارچه های ساده:

پارچه های ساده چگونه چاپ می شوند؟ شاید این برای شما سوال باشد که پاسخ به آن خیلی بامزه است. پارچه های ساده در واقع بافته میشوند فقط همین ابتدا رنگ نخ و جنس مورد نظر آن انتخاب می شود و سپس توسط دستگاه های بافت به روش مورد نظر بافت میشوند. تمام محصولات آلبوم روتختی ساده تمام کتان به همین روش چاپ شده اند. نخ کتان با رنگ مورد نظر و سلیقه مشتری وارد دستگاه بافت شده و به روشی که گفته شد آماده سازی و تکمیل می شوند. منتهی چون مرحله تکمیل و تثبیت رنگ هم بسیار مهم است این پارچه حتما از برندهای معتبر خریداری میشود تا مشکلی اعم از رنگ دهی یا پرزدهی در زمان استفاده به وجود نیاید.

·      چاپ پارچه های هتلی:

پارچه های هتلی به چه صورت چاپ می شوند؟ مراحل رنگرزی و تکمیل پارچه های هتلی نیز که در جنس های مختلف و با قیمت های متفاوت الان  در بازار در دسترس هستند همانند پارچه های ساده تمام کتان با استفاده از نخ همرنگ با سفارش است. این پارچه ها در انواع مختلف پارچه هتلی پنبه پنبه، پلی استر ویسکوز یا پلی استر پنبه در دسترس هستند که قیمت آنها نیز متفاوت است. اما نکته مهم در هنگام خرید پارچه هتلی که باید به آن توجه کنید نوع ایجاد راه بر روی پارچه است:

پارچه های هتلی ژاکارد: خطوط راه داری که بر روی این پارچه مشاهده می کنید توسط بافت پارچه ایجاد شده است. یعنی در مرحله بافت پارچه تار و پود آن بگونه ای بافته شده اند که بصورت راه دار دیده شود. مزیت این نوع پارچه اینست که راه روی پارچه در اثر مرور زمان به هیچ عنوان از بین نمی رود اما خب پارچه حساسیاست نسبت به پارچه های ساده که در حین استفاده باید مراقب باشید با شیئی نوک تیزی تماس پیدا نکند چون نخ کش خواهد شد. با مراجعه به آلبوم روتختی هتلی میتوانید بالاترین تنوع رنگی و جنس پارچه که همه بصورت ژاکارد هستند (بافته شده) را مشاهده کنید.

روتختی چاپ دیجیتال

·      چاپ دیجیتال:

چاپ سابلیمیشن یا چاپ دیجیتال بزرگترین و جذابترین خدمتی است که در سال های اخیر در اختیار طراحان و تولید کنندگان پارچه قرار گرفته است. در این روش طرح مورد نظر توسط طراح دیجیتال باکیفیت خیلی بالا طراحی شده و برای قسمت چاپ ارسال می شود. بدون محدودیت تیراژ این روش قابلیت چاپ انواع طرح را دارد که قابلیت فوقالعاده ایست.

به علت نفوذ بالای این روش چاپ در پارچه به هیچ عنوان رنگ و طرح مورد نظر از بین نمی رود و روی پارچه ثابت است محصولات آلبوم روتختی اختصاصی همه با این روش طراحی و تولید شده اند تا یک کلکسیون کامل و متفاوت صفر تاصد سپارشی در اختیار شما باشد.

سایر روش های چاپ:

روش های دیگری هچون چاپ پیگمنت ، چاپ ری اکتیو، چاپ سیلک، چاپ شابلون نیز مورد استفاده طراحان پارچه و تولید کنندگان روتختی هست که هریک معایب و مزایای خاص خود را دارند. اما محدودیت های آنها که برای ما مورد نظر است استفاده از این روش ها را محدود میکند یا به لحاظ تیراژ خیلی پایین یا بالا، به لحاظ جنس پارچه مورد استفاده و یا تهیه متریال مورد استفاده که در این بحث قابل طرح نیست.

روتختی ساده بخرم یا طرح دار؟

انتخاب روتختی ساده ، هتلی  یا طرح دار کاملا به شخصیت و سلیقه شما بستگی دارد. اگر سادگی و یک محیط خصوصی را ترجیح می دهید، یک روتختی ساده می تواند به شما کمک کند قبل از رفتن به رختخواب آرامش داشته باشید. البته برای تنوع بخشیدن به اتاق خواب می توانید از روتختی های دو رنگ یا طرح های ساده در سایه های مختلف استفاده کنید. اگر طرح های متنوعی را ترجیح می دهید، می توانید روتختی هایی با طرح های گل، چهارخانه، راه راه و طرح بوهو را انتخاب کنید.

هنگام خرید ست روتختی طرح دار، ترجیحاً ست آن روتختی را با رنگ های ساده هماهنگ کنید. این به شما این امکان را می دهد که روتختی را راحت تر با سایر عناصر اتاق خواب خود هماهنگ کنید. اگر فکر می کنید در آینده نظر خود را در مورد سادگی یا طرح پتو تغییر خواهید داد، یک ست کاوری یا روکش لحاف بخرید. زیرا با خرید این ست ها می توانید هر زمان که بخواهید اتاق خواب خود را با هزینه کم بازسازی کنید.

مقاله مرتبط: روتختی دوخت شده بخرم یا کاوری؟

فروشگاه اینترنتی روتختی

از چه فروشگاهی روتختی با کیفیت بخریم؟

بی شک خرید روتختی یکی از پیچیده ترین و سردرگم کننده ترین کارهاست. قیمت ها خیلی متنوع هستند، بی صداقتی های موردی که توسط فروشندگان روتختی اتفاق افتاده است حتما ذهن شما را نگران و مشوش ساخته است.  با رعایت چند مورد می توانید از یک خرید روتختی لذت بخش بهره مند شوید:

·       از فروشندگان دوره گرد روتختی خریداری نکنید.

·      از پیج ها یا کانال های بی نام ونشان روتختی نخرید.

·      از حراجی های روتختی کالا نخرید.

·      هنگام خرید روتختی به جنس پارچه ، کیفیت دوخت و نظرات مشتریان دقت کنید.

تنها فروشگاه های معتبر و با سابقه همراه با نماد اعتماد میتوانند یک محصول باکیفیت در اختیار شما قرار دهند و شما یک خرید تضمین شده را تجربه خواهید کرد؛ ما به شما کاملا حق می دهیم و همراه شما هستیم تا بهترین انتخاب ممکن را از فروشگاه روتختی سپارشی داشته باشید.

مقاله پیشنهادی: خرید روتختی دونفره، یک و نیم نفره و یک نفره (صفر تا صد نکات خرید)

 

برای چه سنی روتختی میخرید؟

آیا یک روتختی دخترانه برای کودک دلبند یا نوجوان مد نظرتان است؟ آیاخرید روتختی عروس هست؟ برای پسر خود یک روتختی پسرانه خرید می کنید؟ بسیار مهم است که بدانید سرویس خواب را برای چه کسی خریداری می کنید. هنگام خرید سرویس خواب برای کودک خردسال خود، ترجیحا از رنگ های کودکانه استفاده کنید. در عین حال، کودکان روتختی را سریعتر کثیف می کنند. خرید یک سرویس کاوری به جای ست لحاف می تواند شستشوی رختخواب را برای شما بسیار آسان کند:

پیشنهاد سپارشی:

انتخاب رنگ روتختی

روتختی مشکی:

روتختی مشکی کاوری سوپریم تمام کتان که این روزها خیلی پرطرفدار است برای جوان یا نوجوان پسر یا دختر شما گزینه جذابی است.

روتختی زرشکی:

روتختی هتلی زرشکی طوسی برای افرادی که طرفدار طرح های ساده و مینیمال هستند و لحاف روتختی چهارخانه زرشکی کرم به عنوان یک گزینه اسپرت برای هر سنی جذاب است.

روتختی کرم یا بژ:

رنگ کرم هم جزو محصولات پرطرفدار این روزها به شمار می رود بنابراین روتختی ساده کرم نباتی یا روتختی ساده نسکافه ای گزینه های مناسبی برای این انتخاب متفاوت و ملایم هستند.

روتختی ساده سفید:

سفید رنگی است که هیچ گاه کهنه و تکراری نمی شود، به راحتی شسته می شود و البته فضای اتاق خواب شما را به بهترین شکل ممکن بزرگتر و جذابتر نشان می دهد.  روتختی هتلی سفید کلاسیک اگر به روتختی های کلاسیک هتلی علاقه دارید و روتختی کاوری تمام کتان پرایم سفید اگر ظاهر یک روتختی دکمه دار و بی نهایت جذاب مورد پسند شماست.

روتختی گل دار آبرنگی:

اگر روتختی دخترانه یا روتختی عروس را برای خرید در نظر دارید گزینه های جذاب آبرنگی متفاوت ترین و پرکارترین طرح های روتختی در این دسته بندی هستند.

چگونه سرویس خواب خود را با کمترین هزینه تهیه کنم؟

خرید روتختی ارزان و با کیفیت یکی از دغدغه های اصلی مشتریان است. حتما از خود می پرسید چطور یک روتختی هم ارزان باشد و هم کیفیت داشته باشد؟ همانطور که قبلاً گفته شد، تغییر ملحفه می تواند تأثیر قابل توجهی بر روحیه شما داشته باشد. با این حال، هزینه سرویس خواب گاهی به قدری بالا است که با یک بررسی ساده بین قیمت روتختی ها ممکن است از خرید آن منصرف شوید.

 

خرید روتختی کاوری با کیفیت ترین و کم هزینه ترین لطفی است که در حق خود میکنید. چرا که پس از خرید چنین محصولی دیگر هزینه خشک شویی از هزینه های روزمره شما حذف خواهد شد. در خرید های بعدی فقط کاور را تهیه می کنید و نیازی به پرداخت مجدد هزینه لحاف ندارید و درنهایت هزینه های انبار داری و نگه داری شما تا حد چشمگیری کاهش می یابد.

شما چه رنگی را برای اتاق خواب خود مناسب می دانید؟

لطفا نظرات ارزشمند خود را با ما و سایر دوستان به اشترک بگذارید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید