خرید تختخواب – معرفی مدل های جدید

 

قصد خرید تخت جدید دارید اما در انتخاب سر در گم هستید؟ سایز مناسب تختخواب خود را پیدا نمیکنید؟ برای انتخاب مدل روتختی مناسب با تختخواب خود مردد هستید؟ خبر خوب اینکه شما تنها نیستید و تقریبا همه زمان خرید تختخواب جدید برای عروسی یا تختخواب دخترانه یا پسرانه خود چنین تردیدهایی دارند.

این بار که به دنبال یک تخت جدید هستید، به یک تخت ساده و معمولی بسنده نکنید. از راهنمای ما برای پیدا کردن تخت مناسب برای اتاق خواب و سبک دکوراسیون خود استفاده کنید و همچنین هنگام انتخاب و خرید روتختی به سایز آن کاملا دقت کنید.

قیمت تختخواب:

خرید تخت مناسب با قیمت ارزان و کیفیت خوب بستگی به انتظار شما از نوع طراح و جنس آن دارد، در کل تخت های فلزی معمولا قیمت مناسبتری دارند، تخت خواب ملامین در رتبه بعدی قرار دارد. اگر کمی بودجه بیشتری داشته باشید میتوانید یک تختخواب ام دی اف با کیفیت عالی و حکاکی شده برای خود پیدا کنید. تختخواب پارچه ای یا لمسه دار نیز در همین رینج قیمت قرار می گیرند. اما اگر تختخواب با جنس استثنائی و ظاهر بی نظیر مورد نظر شما باشد تخت چوبی در بالاترین قیمت را در این بین دارند. چوب راش، چوب روسی و … انواع چوب مورد استفاده در تختخواب ها هستند.

انتخاب سایز مناسب تختخواب:

حتما هنگام خرید تختخواب به این مورد برخورد کرده اید، انواع مختلف سایز تخت برای اتاق خواب دونفره یا یکنفره شما موجود است. اما چه سایز تختخوابی برای اتاق شما مناسب است؟

راهنمای خرید تختخواب یک نفره

انواع تختخواب دونفره:

هنگام انتخاب و خرید یک تخت دونفره همانطور که از نام این محصول مشخص است با توجه به فضا و بودجه مورد نظر دو آپشن برای شما وجود دارد:

·      تختخواب دونفره سایز کینگ:

با ابعاد 200 در 180 سانتیمتر، مناسب برای زوجین در اتاق خواب با فضای زیاد یا افرادی که جثه بزرگی دارند از این سایز تختخواب می توانند استفاده کنند.

·      تختخواب دونفره سایز کویین:

با ابعاد 200 در 160 سانتیمتر، مناسب برای نسل جدید زوج ها به لحاظ صرفه جویی در فضا و هزینه ها گزینه خوبی است.

اگر در حال خرید جهیزیه و خرید روتختی عروس هستید. حتما این سایز تختخواب را مد نظر داشته باشید.

راهنمای خرید تخت یک و نیم نفره

انواع تختخواب یک و نیم نفره:

خرید تختخواب یک ونیم نفره یا یک نفره سایز بزرگ که در سال های اخیر رواج زیادی پیدا کرده اند در دو سایز مختلف موجود هستند و به فروش می رسند که هنگام انتخاب با توجه به امکانات مورد نظر یکی از گزینه ها را می توانید انتخاب کنید:

·      تختخواب یک ونیم نفره سایز بزرگ:

به سایز 140 در 200 سانتیمتر بزرگترین تختخواب یک ونیم نفره ای است که میتوانید برای خرید در نظر داشته باشید. یک فضای باز و راحت برای استراحت مطالعه و حتی شب نشینی با دوستان برای شما فراهم می کند. برای انتخاب روتختی مناسب با این نوع تختخواب از هریک از محصولات فروشگاه روتختی سپارشی میتوانید سایز مورد نظر را پیدا کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

·      تختخواب یک ونیم نفره سایز کوچک:

سایز این نوع تخت 120 در 200 سانتیمتر است؛ معمولا نوجوانان به این سایز علاقه زیادی دارند چون خوابیدن در این نوع تختخواب به آنها حس جذاب احترام و راحتی را القا می کند؛ پس اگر در حال اسباب کشی هستید و میخواهید دختر یا پسر نوجوان خود را سورپرایز کنید، این انتخاب خوبی است.

راهنمای خرید تخت یک نفره

انواع تختخواب یک نفره و نوجوان:

اگر بین خرید تخت یک نفره یا نوجوان تردید دارید، باید بدانید اختلاف سایز این دو خیلی ناچیز است اما معمولا سرویس روتختی یکنفره محصولی است که در فروشگاه های روتختی به فروش می رسد:

·      تختخواب یکنفره:

تخت یکنفره سایز 90 در 200 سانتیمتر دارد؛ بنابراین معمولا اگر اتاق خواب کوچکی دارید این انتخاب برای کودک شما تا سنین ازدواج نیز مناسب است. این خرید به عنوان یک انتخاب بلند مدت همرا شماست.

·      تختخواب نوجوان:

این نوع تخت با ابعاد 80 در 180 سانتیمتر است. هنگام خرید تخت سیسمونی برای نوزاد تازه متولد شده خود نکته ای که باید بدانید اینست که این نوع تختخواب معمولا تا سنین 4 تا 5 سالگی همراه شماست و اگر دراز مدت تر فکر کنید یک تختخواب به سایز نوجوان یا حتی یکنفره سرمایه گذاری عاقلانه تری است.

·      تختخواب نوزادی:

تختخواب نوزادی استاندارد سایز 70 در 130 سانتیمتر است. معمولا با نرده هایی محافظت می شود و سبک کودکانه برای نوزاد تازه متولد شده شما دارد.

·      تختخواب نوزاد نوجوان:

تختخواب دوکاره یا نوزاد نوجوان به گونه ای طراحی شده که در سال های اول برای کودک شما یک محصول نوزادی جذاب با ابعد 80 در 130 را فراهم می آورد و در سالهای بعد قابل تبدیل به یک تخت نوجوان استاندارد با ابعاد استاندارد 80 در 180 سانتیمتر است. هنگام انتخاب روتختی برای سایز نوزاد نوجوان به نکاتی لازم است توجه داشته باشید. از طریق مشاوره با کارشناس می توانید اطمینان داشته باشید این نکات رعایت می شوند.

مقاله تکمیلی: جدیدترین مدل های سرویس خواب کودک یا نوجوان

انواع مختلف تختخواب :

اکنون با سایز های مختلف تختخواب و کاربرد هریک از آنها آشنا شدید نوبت به انتخاب نوع تخت می رسد. چه تختخوابی با چه مشخصات طراحی برای شما مناسب است؟ چه جنس تختخوابی بهتر است؟ تختخواب قیمت ارزان یا قیمت مناسب برای خرید چیست؟ همه اینها به اولویت های شما، توع دکوراسیون و بودجه مورد نظر شما بستگی دارد و البته سایز و فضای اتاق خواب شما که در قسمت قبلی گفته شد.

خرید مبل تختخواب شو

رختخواب یا تخت مبل:

اگر به دنبال مبلی هستید که قابلیت استفاده بعنوان تختخواب را نیز داشته باشد و در اتاق پذیرایی شما قرار گیرد. این بهترین گزینه است. این نوع تخت به عنوان صندلی، نیمکت، مبل و تختخواب یکجا کاربرد دارد. سفارش روتختی برای چنین رختخوابی نیاز به دانستن مواردی دارد که لازم است از کمک مشاور ما بهره بگیرید.

خرید تشک آبی

تخخواب با تشک آبی:

تخت آبی یا تشک آبی یک گزینه برخلاف مموری فوم یا فنر ، یک بستر آبی همانطور که از نامش پیداست پر از آب است. در حالی که این محبوب‌ترین نوع تشک نیست، تخت‌های آبی دارای مزایای متعددی هستند، از جمله تسکین درد عضلات – آنها حتی در انواع مختلف فیزیوتراپی استفاده می‌شوند. آب را می توان گرم کرد تا اثر درمانی داشته باشد و فشار روی مفاصل دردناک کاهش یابد.

خرید تشک بادی

تختخواب یا تشک بادی:

در حالی که تخت های بادی پر از هوا هستند، با تشک های بادی متفاوت هستند. تخت‌های بادی دائمی‌تر در نظر گرفته می‌شوند و برای استفاده در خانه طراحی شده‌اند، برخلاف کمپینگ یا مسافرت. از آنها می توان به عنوان تخت های معمولی یا حتی در کاناپه های کش دار استفاده کرد.

خرید تخت قفسه دار

تختخواب با قفسه کتاب:

طرح های تخت قفسه کتاب برای هرکسی که دوست دارد قبل از خواب با یک کتاب خوب بخوابد بسیار مناسب است. قاب‌های تخت این تخت‌ها به همراه قفسه‌های کتاب در سر تخت عرضه می‌شوند تا بتوانید به راحتی به کتاب‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. اگر فرزند شما شما اهل مطالعه است روتختی اسپرت پسرانه یا روتختی دخترانه اسپرت مناسب برای چنین طراحی بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

خرید تخت کم جا

تخت دیواری یا تخت کم جا:

تخت مورفی – همچنین به عنوان تخت خواب کشویی یا تخت دیواری شناخته می شود – برای کسانی است که می خواهند فضای خود را به حداکثر برسانند. تخت مورفی دارای یک لولا در یک طرف است تا بتوان آن را جمع کرد و در مقابل دیوار قرار داد. بیشتر تخت‌خواب‌های این سبک دارای فضای ذخیره‌سازی در کناره‌ها هستند تا بتوانید از فضای زندگی خود نهایت استفاده را ببرید. اینها در استودیوها و آپارتمان های کوچک عالی عمل می کنند. یک روتختی ساده تمام کتان پرایم چنین سرویس را جذاب و به یاد  ماندنی خواهد کرد.

خرید مبل تختخواب دونفره طوسی

تخت قابل تبدیل یا مبل تختخواب شو:

اگر عاشق چیزهایی هستید که چند منظوره هستند، حتماً عاشق یک تخت قابل تبدیل خواهید بود. تخت های قابل تبدیل را می توان از تخت به مبل تبدیل کرد و بالعکس. آنها تقریباً در هر فضایی از خانه شما عالی عمل می کنند، اما بیشتر در اتاق های مهمان استفاده می شوند.

خرید تخت گرد سفید

تخت گرد یا دایره:

یک تخت گرد به شکل دایره طراحی شده است. اندازه این سبک تخت را می توان با طول یک تشک کینگ مقایسه کرد. این سبک تخت خواب برای استراحت عالی است و در اتاق تلویزیون، اتاق تئاتر یا نزدیک پنجره های بزرگ به خوبی کار می کند.

خرید تخت لمسه دار پارچه ای طوسی

تخت لمسه دار یا پارچه ای:

تخت‌خواب‌های دیوان منحصربه‌فرد هستند زیرا دارای پایه‌ای با طراحی خاص هستند که از یک قاب چوبی تشکیل شده است که با پارچه پوشانده شده است. پایه گاهی اوقات شامل یک تخته سر و کشوهایی برای ذخیره سازی اضافی است. همچنین دارای تشکی است که برای راحتی شما با پایه طراحی شده است. این نوع تخت برای کسانی که به دنبال خرید یک تشک و تخت خواب هستند بسیار مناسب است.

خرید تخت جک دار قهوه ای

تخت جک دار یا تخت عثمانی:

یک تخت عثمانی با هیدرولیک های بالابر گاز در زیر تخت ساخته شده است که تشک را بلند می کند تا فضای ذخیره سازی اضافی را نشان دهد. این نوع تخت برای کسانی که به دنبال شلوغ کردن فضای زندگی خود و اضافه کردن مقداری فضای ذخیره سازی اضافی (بدون از بین بردن راحتی) هستند عالی است.

خرید تخت سلطنتی سایبان دار سفید

تخت سلطنتی سایبان دار:

مشابه تخت های سلطنتی، یک تخت سایبان سنتی دارای پوسترهایی است که از هر گوشه تخت بلند می شوند. چیزی که این نوع تخت را متمایز می کند این است که پوستر به هم متصل می شود تا یک قاب در اطراف تخت ایجاد شود. پوسترهای یک تخت سایبان سنتی بسیار ضخیم هستند و معمولاً از چوب ساخته می شوند. سپس پارچه را می توان روی قاب قرار داد تا حسی دنج و صمیمی ایجاد کند. بهترین گزینه به عنوان روتختی برای چنین تختخوابی روتختی هتلی است.

خرید تخت ساده چوبی قهوه ای

تخت پنلی:

تخت پانلی دارای ریل هایی در امتداد پا و سر تخت است. این نوع تخت برای پشتیبانی از تشک و پایه تشک ساخته شده است. پایه تخت معمولا با پانل های چوبی ساخته می شود تا قابلیت تنفس را افزایش داده و به افزایش عمر تشک و فونداسیون شما کمک کند.

خرید تخت آویز طناب دار

تخت آویز:

تخت آویزان درست همانطور که به نظر می رسد عمل می کند – از سقف آویزان می شود. در حالی که از نظر سبک منحصر به فرد است، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از تخت خواب آویزان در فضای زندگی خود استفاده کنید. از مبلمان سالن استراحت در فضای باز گرفته تا یک تاب تخت دنج، یک تخت آویز برای کسانی که دوست دارند خود را تکان دهند و بخوابند بسیار مناسب است.

خرید تخت معلق مغناطیسی طوسی

تخت شناور یا مغناطیسی:

یک تخت شناور مغناطیسی یکی از غیرمعمول‌ترین سبک‌های تخت در لیست ما است. این نوع تخت از مواد مغناطیسی دائمی ساخته شده است که با استفاده از آهنرباهای مخالف، بستر را از سطح زمین معلق می کند. این نوع تخت بیشتر یک کالای لوکس به حساب می آید و در سمت گرانی قرار می گیرد.

خرید تخت گهواره ای

تخت گهواره ای:

به یاد دارید زمانی که مادرتان شما را تکان می داد تا بخوابید؟ خوب، اکنون می توانید همان احساس را به عنوان یک بزرگسال داشته باشید! تخت گهواره ای همان حرکت گهواره ای را با یک قاب دایره ای که یک موتور متصل دارد تقلید می کند. هنگامی که موتور روشن می شود، تخت با یک حرکت صاف به جلو و عقب تکان می خورد و شما را در عرض چند ثانیه به خواب می برد.

خرید تخت طنابی

 تخت طنابی یا بانوج:

بانوج یا از بوم یا طناب ساخته شده و با بستن طناب به تکیه گاه چیزی بلندتر در هوا معلق می شود. در حالی که بانوج ها معمولاً با استراحت در فضای باز یا کمپینگ وپیک نیک یا مسافرت همراه هستند، اکنون به تختخواب های داخلی محبوب تبدیل شده اند.

خرید تخت فلزی پسرانه سبز

تخت فلزی یا فریم دار:

تخت‌خواب‌های با قاب باز سبک مینیمالیستی از تخت‌خواب‌هایی هستند که دارای فریم فلزی هستند. این قاب ها می توانند در سبک های مختلفی تولید شوند که دارای فضاهای مستطیلی باز هستند. آنها در خانه های مدرن عالی به نظر می رسند و به هر اتاق خوابی سبک می بخشند. برای این نوع تختخواب آلبوم روتختی ساده تمام کتان گزینه خوبی است.

توجه داشته باشید هنگام انتخاب روتختی توجه به نوع و جنس تختخواب ا اهمیت زیادی برخوردار است.

 

 

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره هنگام خرید روتختی مناسب با ما در ارتباط باشید.

متفاوت ترین تجربه خرید آنلاین

فروشگاه روتختی سپارشی

دیدگاهتان را بنویسید