جدیدترین مدل های تختخواب کودک یا نوجوان

اتاق خواب‌ کودکان فضایی برای بازی آنهاست، خلاقانه و عجیب و غریب که همه چیزهای مورد علاقه‌شان را در خود جای می‌دهند، تخت خواب کودک مکانی است برای رویاپردازی در مورد آینده آنها، آیا دختر کوچکی دارید که همیشه با پری ها بازی میکند؟ تخت او را به رنگ صورتی تزئین میکنید؟ روتختی دخترانه مورد علاقه او را برایش خریداری کرده اید؟ آیا برای خرید تختخواب نوزادی یا سیسمونی مردد هستید؟ آیا فضای کافی در اتاق برای وسایل کودکتان را ندارید؟ چیدمان اتاق خواب کودک یا نوزاد دغدغه مهمی است، در اینصورت فضای خواب آنها را بصورت یک فضای اسپرت یا مینیمال طراحی کنید روتختی دخترانه یا اسپرت مناسب با سرویس خواب او را تهیه کنید و نگاهی به 43 انتخاب برتر ما داشته باشید:

تختخواب کودک برای مطالعه

تخت خواب کم جا مناسب مطالعه کودکان:

 کودک شما به چیزی بیش از یک مکان برای خواب نیاز دارد. آنها به محلی برای نگهداری کتاب ها، مکانی برای نگهداری لباس ها و مکانی برای مطالعه نیاز دارند که همه در این محصول ارائه شده است.

تختخواب کودک برای فضای بیشتر

تخت کم جا برای حفظ فضا و کار:

 بچه ها به اندازه کافی برای میز جا ندارند؟ با این یک تکه از چوب طبیعی و رنگ سرمه ای، میز را یک میز کنار تخت، کشوها را کوچکتر و قاب را به رنگی متفاوت تبدیل کنید.

تخت فلزی دو قلوی بچه گانه

تخت فلزی دو قلوی بچه گانه:

فضای اتاق خیلی کم است یا به فضای اضافی برای دوست فرزندتان نیاز دارید؟ این تخت قلاب دار فلزی در صورت نیاز حاوی یک تشک اضافی است که از زیر آن خارج می شود.

تخت خواب چادر دار پسرانه با سرسره

تخت خواب چادر دار پسرانه با سرسره:

 زمان خواب دیگر نمی تواند سرگرم کننده از این باشد. این تخت شیروانی صیقلی به پسر  شما اجازه می‌دهد تا در خانه زیر آن بازی کند، برای استراحت از آن بالا برود و به سمت مامان و بابا سر بخورد.

تخت خواب چادر دار دخترانه

تخت خواب چادر دار دخترانه:

هنگامی که زمان خواب دختر دبند شما فرا میرسد، این تختخواب دخترانه صورتی جذاب همراه با چادر صورتی آن که مکان زیبایی برای بازی او در طول روز است؛ بهترین گزینه برای استراحت و بازی دختر دلبند شماست. بعنوان آیتم مکمل چنین تختخوابی یک روتختی دخترانه با ترکیب رنگی صورتی ، یاسی ، بنفش، طوسی، می تواند بهترین گزینه باشد.

تخت خواب کودک به شکل خانه

تخت خواب کودک به شکل خانه

چوب کاج با تقویت‌کننده‌های فولادی خانه‌ای کوچک برای خواب کودکان شما می‌سازد. با رنگ روشن پوشانده شده و یک تخت خواب را در خود جای می‌دهد.

تخت نوجوان با تم شاهزاده قلعه با سرسره

تخت نوجوان با تم شاهزاده قلعه با سرسره:

رویاهای شاهزاده خانم کوچک خود را به واقعیت تبدیل کنید. پارچه های فولادی و پلی استر با برج راپونزل، سرسره، چادر بازی و محل خواب، افسانه ای در خانه ایجاد می کند.

تخت خواب پسرانه دوطبقه خاکستری سبک روستیک چادر دار

تخت خواب پسرانه دوطبقه خاکستری سبک روستیک چادر دار:

 بعد از یک تخت زیر شیروانی با رنگ های کم رنگ تر؟ این تختخواب چوبی خاکستری برای چادر بازی خود در زیر فلپ های تاشو ارائه می کند.

   تخت خواب  نوجوان پسرانه اسپرت سبک روستیک

تخت خواب  نوجوان پسرانه اسپرت سبک روستیک:

 خانه یا ساحل شما لوازم جانبی مناسبی را در این تخت خواب روستیک دارد. تخت غلتکی در زیر با تخته های چوبی در سطوح متناوب، یک سر اضافی را می خواباند.

یک روتختی پسرانه اسپرت گزینه مناسبی برای ست کردن با این سبک طراحی اتاق خواب پسرانه است.

مبل تختخواب شو اسپرت

مبل تختخواب شو اسپرت:

 آیا جایی برای یک تخت دیگر ندارید؟ وقتی بازدیدکنندگان کوچک می‌آیند، تخت خواب کتانی‌مانند را روی این کاناپه لحافی بژ بپوشانید. یک روتختی کرم رنگ اسپرت  گزینه مناسبی برای پوشش این مبلمان کتان زیبای شماست.

تخت نوجوان طبقه ای با کمد کمجا برای کودکان

تخت نوجوان طبقه ای با کمد کمجا برای کودکان:

 بسیاری از اسباب بازی ها، پوشک ها، لباس ها و لوازم جانبی آنها را در این سیستم اتاق خواب سفید توس، افرا و آسپن ذخیره کنید.

تخت نوجوان به سبک خانه درختی

تخت نوجوان به سبک خانه درختی:

خانه درختی ندارید؟ با این تخت خواب یکپارچه از چوب کاج با روکش روستی، کودک خود را در داخل آن بسازید.

تختخوابی به شکل خانه برای کودکان

تختخوابی به شکل خانه برای کودکان:

 یک قاب تخت تختخواب‌دار کودک شما را در این خانه کوچک در خانه شما نگه می‌دارد با نمای بیرونی  واقع گرایانه ، پنجره های رول به پایین و نردبان، فضایی برای خواب ایجاد می کند.

تخت فلزی نوجوان به سبک صنعتی، مشکی

تخت فلزی نوجوان به سبک صنعتی، مشکی:

آیا فضای داخلی خانه صنعتی دارید که مشتاق آن هستید؟ این تخت لوله فلزی مشکی در اتاق خواب کودک شما جای دارد. یک روتختی ماه و ستاره برای چنین تختخوابی اتاق خواب کودک شما را به خوبی جذاب و مجهز خواهد کرد.

تختخواب نوجوان فلزی سفید

تختخواب نوجوان فلزی سفید:

 برای فضای داخلی سفیدتر و روشن تر، این تخت لوله فلزی کار را انجام می دهد. یک روتختی پسرانه اسپرت با رنگ سرد مانند آبی یا سورمه ای برای دلجویی از کودک خود انتخاب کنید.

تخت دخترانه کلاسیک

تخت دخترانه کلاسیک:

افرا، توس و آسپن با هم ترکیب می شوند تا این تخت کلاسیک دخترانه سفید را تشکیل دهند. یک تخته سر گرد و لبه‌های دلمه‌ای به کارایی این تختخواب می‌افزاید. روتختی هتلی کلاسیک ساده دخترانه با رنگ های ملایم نظیر سفید، یاسی ، طوسی ملایم هم گزینه های خوبی برای تکمیل آن هستند.

تخت خواب لمسه دار پارچه ای مدرن برای کودکان

تخت خواب لمسه دار پارچه ای مدرن برای کودکان:

 آیا می خواهید تخت خواب کودک شما در طول اعصار دوام داشته باشد؟ این گزینه لحاف دار و دکمه دار مطمئناً یک کلاسیک خواهد بود. روتختی های تمام کتان دکمه دار نیز برای تکمیل چنین سرویس خوابی مناسب و جذاب هستند.

تخت خواب دو طبقه پسرانه جدید

تخت خواب دو طبقه پسرانه جدید:

پسر بچه ای دارید که عاشق سبک زندگی خشن باشد؟ قاب او را روی این ابزار فولادی برس خورده، با حفره های فولادی مشبک برای نگه داشتن همه اسباب بازی هایش بخوابانید.

تخت خواب نوجوان دو طبقه با فریم فلزی سفید

تخت خواب نوجوان دو طبقه با فریم فلزی سفید:

 به طراحی اولیه با تمام وسایل مفید نیاز دارید؟ این تخت‌خواب فلزی سفید ، فضای ذخیره‌سازی را در یک نردبان، یک میز چرخشی برای انجام تکالیف ارائه می‌دهد.

   تخت خواب کودک رنگی نعناعی با ایستگاه کاری

تخت خواب کودک رنگی نعناعی با ایستگاه کاری:

 فضایی برای چرخاندن میز ندارید؟ آن را زیر فضای خواب فرزندتان، در این قاب تخت نعنایی رنگ قرار دهید.

تخت دو طبقه نوجوان شیروانی سفید با فضای کاری

تخت دو طبقه نوجوان شیروانی سفید با فضای کاری تمام قد در زیر:

 با رشد کودک، فضای سر او افزایش می یابد. این فضای خواب و کار با رنگ سفید بلند، فضایی برای رشد فراهم می کند.

تخت خواب پسرانه دوطبقه بزرگ با فضای کاری

تخت خواب پسرانه دوطبقه بزرگ با فضای کاری:

فضاهای کاری افقی می توانند منظره بیرون را از دست بدهند. میز کودک خود را به سمت پنجره زاویه دهید، زیرا آنها کمی بالاتر به تخت دو طبقه بالا می روند.

تخت خواب مدرن نوجوان با فضای کاری و کمد

تخت خواب مدرن نوجوان با فضای کاری و کمد:

 تختخوابی با حضور کمی بیشتر می خواهید؟ این طرح سفید محکم با میز، کمد، نردبان، تخت و تشک تزئین شده است. همه چیز در یک تختخواب جای داده شده است تا حدکاثر مقدار ممکن در فضای اتاق کودک دلبند شما صرفه جویی شود.

تختخواب نوجوان فلت پلتفرم با کمد و فضای ذخیره سازی زیاد

تختخواب نوجوان فلت پلتفرم با کمد و فضای ذخیره سازی زیاد.

آیا فرزندان شما از ارتفاع می‌ترسند؟ این محلول سنگین تمام مزایای تخت دوطبقه را بدون ترس از افتادن دارد. تخته خرده چوب سفید چند لایه به راحتی نمی شکند، خم نمی شود، خراشیده نمی شود. قفسه‌های ذخیره‌سازی در کنار و زیر تشک، فضای زیادی را برای وسایل ضروری باقی می‌گذارند. یک روتختی ساده جذاب برای تکمیل چنین تختخوابی ضروری و مکمل به نظر می رسد.

تخت خواب دخترانه صورتی سفید دوطبقه تراندل

تخت خواب دخترانه صورتی سفید دوطبقه تراندل با کشو:

 برای کودک خود تختی بخرید که شما را به یاد دوران کودکی تان بیاندازد. این تخت چوبی با رنگ کرم تمام ویژگی های کلاسیک را دارد و شش کشو زیر آن فضای کافی برای مرتب ماندن چیدمان اتاق خواب دخترانه شما را فراهم می آورد.تخت مدرن طرح چوب نوجوان مینیمال برای کودک

تخت مدرن طرح چوب نوجوان مینیمال برای کودک:

اگر میخواهید تخت خواب کودک شما به مرور زمان کهنه و قدیمی به نظر نرسد یک تختخواب طرح چوب مینیمالیستی می تواند خواسته شما را تمام و کمال برآورده کند.

تخت نوجوان دخترانه با قفسه یا شلف سر تخت

تخت نوجوان دخترانه با قفسه یا شلف سر تخت:

اگر میخواهید فرزند شما به آسانی به وسایل خود دسترسی داشته باشد بالای تخت با قفسه‌ای زیبا، بگذارید دست‌هایشان به سمت نوشیدنی‌ها، کتاب‌ها و اسباب‌بازی‌ها برسد.

تخت خواب نوزادی جدید دخترانه

تخت خواب نوزادی جدید دخترانه:

هنگام خرید سیسمونی تختخواب یکی از دغدغه های اصلی پدر و مادر است که با رعایت اصول طراحی مینیمال اتاق خواب وی را تبدیل به یک فضای زیبا و ماندگار خواهد کرد.

تخت نوزادی دوطبقه چوبی

تخت نوزادی دوطبقه چوبی:

تخت های دوطبقه سیسمونی را محکم کنید. این تخت دو طبقه از چوب اقاقیا دارای پله‌های ساخته شده، نرده فلزی و تخت‌های عمیق‌تر برای حفظ حالت خواب خوب است.

تخت نوزادی دوطبقه پاریسوت

تخت نوزادی دوطبقه پاریسوت:

 به فرزندان خود فضای بیشتری برای خواب بدهید. دو طبقه در این اتاق خواب ابرقهرمانی، فضای ذخیره سازی فرانسوی و رویاهای شیرین را ارائه می دهد.

تخت‌خواب‌ نوزادی دو طبقه فلزی جداشونده

تخت‌خواب‌ نوزادی دو طبقه فلزی جداشونده:

بچه ها را وقتی کوچک هستند کنار هم بخوابانید و وقتی بزرگ‌تر شدند جدا از هم بخوابید. این تخت های چوبی ام دی اف و استیل ضد زنگ می تواند یک تخت دو طبقه یا دو تخت یک نفره را تشکیل دهد.

تختخواب کلاسیک نوزادی دوطبقه پلکانی کودکانه

تختخواب کلاسیک نوزادی دوطبقه پلکانی کودکانه:

 هیچ کس دوست ندارد به پایین یک طبقه بالا نگاه کند. با این سه تخت دوطبقه با محل نگهداری راه پله، به فرزندانتان فضایی برای نفس کشیدن بدهید.

تختخواب نوجوان دو طبقه به شکل خانه

تختخواب نوجوان دو طبقه به شکل خانه:

 این تخت خواب دو طبقه با جیب های استتاری کامل، عنصر بازی را به زمان خواب می آورد.

تخت خواب نوجوان دو طبقه به شکل خانه

تخت خواب نوجوان دو طبقه به شکل خانه:

حس ماجراجویی را به زمان خواب اضافه کنید. این تخت چوبی از چوب کاج دارای یک تخت یک نفره در بالا و یک تخت دو نفره در پایین است پدر و مادر و کودک همزمان و در یک اتاق خواب می توانند به راحتی در کنار هم بخوابند.

تختخواب دو طبقه پسرانه طرح ماشین

تختخواب دو طبقه پسرانه طرح ماشین:

 دکورهای صنعتی نمی توانند از کنار این تخت دو طبقه خلاقانه جیپ عبور کنند. دو سطح که از فولاد پوشانده شده و روی لاستیک‌ها نصب شده‌اند، اطمینان می‌دهند که رویاهای بچه‌های شما به جایی می‌رسند.

تختخواب دوطبقه پسرانه طرح کامیون آتش نشانی برای بچه ها

تختخواب دوطبقه پسرانه طرح کامیون آتش نشانی برای بچه ها:

 تبدیل شدن به یک آتش نشان بخشی از رویاهای فرزندتان است؟ این تخت قرمز با فضای رانندگی در جلوی کامیون، چرخ ها، دو نردبان صنعتی و برچسب های ایستگاه آتش نشانی، بهترین گزینه برای اوست.

یک روتختی طوسی ساده یا روتختی مشکی میتواند مکمل خوبی برای این تختخواب زیبا باشد.

تخت نوجوان پسرانه طرح شاتل فضایی

تخت نوجوان پسرانه طرح شاتل فضایی:

کودک دلبند خود را با این تزئینات فلزی و چرم مصنوعی با تم فضایی به فضا بفرستید یک روتختی سه بعدی پسرانه با همین طرح یا مشابه آن نیز مکمل خوبی برای چنین تختخوابی به نظر می رسد.

تخت ماشین مسابقه ای پسرانه

تخت ماشین مسابقه ای پسرانه:

چه کسی می تواند یک کوروت را رد کند؟ این تخت سیسمونی جذاب داغ دارای رینگ‌های نقره‌ای، چراغ‌های جلوی ضربه‌ای و یک مسیر مسابقه داخلی است تا مهارت‌های کودک شما را تقویت کند.

مبل تخت خواب شو کودک

مبل تخت خواب شو کودک:

 این کیسه خواب غول پیکر با الهام از انیمه معروف ژاپنی هایائو میازاکی به عنوان مبل تختخواب شو برای بازدیدکنندگان اتاق خواب غیرمنتظره عمل می کند.

تخت چادر دار نوجوان

تخت چادر دار نوجوان:

گاهی اوقات بچه ها به سختی می خوابند. حریم خصوصی آنها را با این چادر زیپ‌آپ که دارای قاب‌های تخت دو نفره است عایق کنید. این چادر با کناره های مشبک برای تهویه و شش رنگ برای انتخاب، پناهگاهی بر روی قاب و تشک موجود شما ایجاد می کند. برای انتخاب روتختی نوجوان مناسب برای هریک از سرویس های تختخواب انتخابی خود با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید