دکوراسیون بهاره برای خانه 20 ایده خلاقانه

ایده های خلاقانه دکوراسیون بهاره

بهار از راه رسیده است خانه تکانی و نظم دهی به فضای داخلی دکوراسیون به اتمام رسیده است، پرنده ها آواز می خوانند، آب و هوا نیز مساعد است و اکنون زمان آوردن حس و حالی بهارگونه به درون خانه فرا رسیده است. فصل بهار، بی نهایت مناسب برای پیاده سازی دکوراسیون جذاب و خلاقانه است. تزئینات و دکوراسیون بهاری همواره موجب می شود پس از گذراندن یک زمستان سخت و بی روح تجدید قوای روحی و بازیابی انرژی داشته باشید، اما چگونه ؟!! ….

خوش آمد گویی به بهارزیبا

تمیز کردن بهاره اولین کاری است که وقتی به بهار فکر می کنید به ذهن شما خطور می کند ، اما لذت این کار کجاست؟ امسال، باید رویاپردازی کنید که چگونه می خواهید خانه خود را تغییر دهید، به خصوص که اکنون بیش از هر زمان دیگری در خانه خود هستید. برای کمک به شما در یافتن راه‌های شگفت‌انگیز که می‌توانید تمام اتاق‌هایتان را متحول کنید، فهرستی از 20 ایده برای دکوراسیون بهاری تهیه کرده‌ایم.

1.    اجازه بده بالش ها و کوسن ها  حرف بزنند

اولین و ساده ترین تصمیم گیری برای تغییر فضای دکوراسیون به یک فضای بهاری تغییر بالش ها و کوسن هاست، از تم های رنگی جذاب و با طراوت با تم رنگی روشن

چیدمان کوسن و بالش

2.    زیبایی گل ها را به رخ بکش

چه کسی گلهای تازه را دوست ندارد؟ گلدان‌های شیشه‌ای رنگارنگ را در اندازه‌های مختلف پیدا کنید که می‌توانید ساقه‌های تازه را به آن اضافه کنید و سپس همه آن‌ها را در سراسر خانه‌تان پراکنده کنید. آنها در هر فضایی عالی به نظر می رسند.

چیدمان گل های بهاری

3.    با شیشه های رنگی بازی کن

با لیوان های شراب رنگین کمانی رنگی به قفسه های آشپزخانه خود اضافه کنید. این یک روش سرگرم کننده برای تزئین آشپزخانه شما است و انجام آن چندان گران نیست. حتی می‌توانید ظروف شیشه‌ای را که در فروشگاه‌های محلی، فروشندگان حیاط و بازار اینستاگرام یا دیوار  پیدا می‌کنید، با هم ترکیب کنید.

چیدمان دکوراسیون بهاره شیشه رنگی

4.    کاغذ دیواری های گل دار در صورت نیاز

یکی از راه‌های ورود بهار به خانه، استفاده از کاغذ دیواری گلدار است. ایجاد یک دیوار برجسته در یکی از اتاق های شما بسیار شیک به نظر می رسد. حتی می‌توانید از کاغذ دیواری های برچسب دار استفاده کنید تا در صورت تمایل آن را حذف کنید.

کاغذ دیواری چیدمان دکوراسیون بهاره

5.    گلدان هایی با رنگ های شاد و پاستلی به کار ببر

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای جشن بهار، چند گلدان خود را به رنگ های پاستلی، مانند صورتی یا آبی آسمانی رنگ کنید و سپس آنها را به نمایش بگذار. ظرافت این رنگ ها تفاوت زیادی ایجاد خواهد کرد.

گلدان های رنگی دکوراسیون بهاری

6.    صندلی های دورمیزی رنگارنگ را امتحان کن

صندلی های تیره رنگ می توانند یادآور زمستان باشند، پس چرا آنها را برای بهار عوض نکنیم؟ می‌توانید از روکش‌های رنگارنگ استفاده کنید یا صندلی‌های زیبا و جدید مانند آنچه در این عکس است خریداری کنید. در هر صورت، میز شما با آنها در اطراف آن کاملاً جدید به نظر می رسد.

صندلی های رنگی دکوراسیون بهاری

7.    گلدان های لاله را فراموش نکن

لاله ها گلهای بهارند؛ داشتن یک دسته گل بزرگ از آن ها روی پیشخوان حمام یا روی میز کنار تخت، فضا را روشن و دلنشین میکند.

گل آرایی لاله دکوراسیون بهاری

8.    نصب تاج گل بهاری

فضای ساده و یکنواخت در ورودی خانه یا در اتاق خواب ها به راحتی و با نصب یک تاج گل شاد و جذاب بی نظیر و فراموش نشدنی خواهد شد.

تاج گل دکوراسیون بهاری

9.    تم های میوه ای هم گاهی قابل استفاده هستند

اگر طرفدار پر و پاقرص گل ها نیستید و احساس شلوغی میکنید، اشکالی ندارد میوه ها همچنان در دسترس هستند ، خاصتر ، مینیمال تر و تاثیر گذارتر اما با حفظ جذابیت های ظاهری بهاری

میوه آرایی دکوراسیون بهاری

10. اتاق خواب را روشن تر کنید

روشن کردن رنگ روتختی ها یک از گزینه هایی است که شادابی و طراوت بهاری، پاکیزگی و با انتخاب محصول مناسب شادابی و سلامتی را برای شما به ارمغان می آورد.

چیدمان اتاق خواب دکوراسیون بهاری

لینک محصول: آلبوم روتختی ساده تمام کتان

11. دیواری از گل های خشک بساز

برای انجام این کار، کافی است تعدادی گل رز و میخک را وارونه آویزان کنید تا برای چند روز خشک شوند. سپس پس از آماده شدن، از چسب نواری برای قرار دادن آنها روی دیوار خود به صورت الگوی پشت تخت خود استفاده کنید.

گل خشک دکوراسیون بهاره

12.  رنگ زرد را در دکوراسیون به کار ببر

وقتی صحبت از رنگ‌های بهاری در دکوراسیون به میان می‌آید، استفاده از رنگ زرد ضروری است. یکی از راه‌های آسان برای انجام این کار اضافه کردن لوازم جانبی زرد رنگ، مانند شمع، بالش، قاب عکس یا پرده زرد به اتاق است تا اتاق را روشن‌تر کند.

رنگ ها دکوراسیون بهاره

13. قالیچه خوش آمد گویی با رنگ های بهاری

یکی از اولین چیزهایی که مردم وقتی به خانه شما می آیند می بینند، قالیچه یا فرشینه خوش آمد گویی شما است، پس حتما یک طرح پادری جذاب و سرگرم کننده را انتخاب کنید.

فرشینه مناسب دکوراسیون بهاره

14.  میز پذیرایی را با رومیزی گل دار تزیین کنید

هنگام تزیین بهار میز خود را فراموش نکنید. اضافه کردن یک رومیزی با تم باغ با چاپ گل های زیبا، حس تازه و عجیبی به آن می دهد که مهمانان شما آن را دوست خواهند داشت.

رومیزی مناسب دکوراسیون بهاره

15.   رنگ سبز گیاهان را در فضا پخش کنید

اگر یک منطقه باز دارید که نمی دانید با آن چه کار کنید ، یک دسته از گیاهان مختلف را به آن اضافه کنید. آنهایی را در اندازه های مختلف و با گلدان های شکل های مختلف در یک خانواده رنگی انتخاب کنید تا از نظر دیداری جذاب به نظر برسد. حتی اگر از گیاهان مصنوعی هم میتوانید استفاده کنید.

گیاهان مناسب دکوراسیون بهاره

16.  گلدان های علف خشک را فراموش نکنید

یک گلدان از چمن پامپاس روی میز کناری شما یا یک قفسه در اتاق نشیمن، حس ظریف بهاری را به فضای شما می بخشد. اگر می‌خواهید به مسیری پر جنب و جوش بروید، می‌توانید آن را در سایه‌های کرم و خرمایی و همچنین صورتی، آبی و رنگ‌های دیگر پیدا کنید.

گل های خسک مناسب دکوراسیون بهاره

17.  تزیین شومینه ها را فراموش نکن

شومینه ها یا قفسه های دیواری را در فصل بهار می توانید تزیین کنید؛ با مهره های آویز یا سایر موارد تزئینی دکوراسیون بهاری جذابی خواهید داشت.

چیدمان شومینه ها دکوراسیون بهاره

18.  رایحه ای تازه به دکوراسیون اضافه کن

هیچ چیز مانند یک رایحه تازه، میوه  یا یک گل در دکوراسیون، بهار را توصیف نمی کند، رایحه های جدید را به هر صورت امتحان کنید …

رایحه و عطر مناسب دکوراسیون بهاره

19. دکوراسیون آشپزخانه را تغییر بده

رنگ قفسه های تیره و قدیمی داخل آشپزخانه را با  رنگ های سفید یا پاستلی که بهار را فریاد می زنند تغییر دهید. همچنین می‌توانید چند لیوان چاپی زیبا، یک گلدان با گل‌های مصنوعی و چند ظرف جذاب را به سبد قهوه خود اضافه کنید.

چیدمان آشپزخانه دکوراسیون بهاره

20.  دکوراسیون اتاق خواب را فراموش نکن

اتاق خواب، رنگ اجزای تختخواب، انتخاب روتختی، پرده و نور اتاق خواب از جمله مواردی هستند که حتما باید به آنها دقت داشته باشید. خرید روتختی بهاره  یا طراحی مناسب بهار کمک زیادی به جذابیت این اجزا خواهد کرد.

روتختی بهاره مناسب دکوراسیون بهاری

در این مقاله سعی کردیم برخی از ایده‌ها ساده و برخی ایده های پیشرفته تر را با شما مطرح کنیم، بنابراین مهم نیست که آیا به دنبال اضافه کردن چند تا از اتاق‌های اطراف خانه‌تان بهار هستید، یا اگر می‌خواهید پروژه‌های بزرگ خود را انجام دهید ، ما بهترین ها را برای شما گردآوری کردیم. از رنگ‌های پاستلی گرفته تا ایده های جدید برای امسال، 20 ایده تزئینی بهاری که خانه شما را در کمترین زمان ممکن متفاوت و سرزنده خواهد  کرد.

دیدگاهتان را بنویسید