• روتختی سه بعدی چیست؟

در حالی که انواع مختلفی از روتختی در بازار وجود دارد، روتختی های سه بعدی پرفروش ترین و محبوب ترین هستند. علاقه زیادی به روتختی های سه بعدی وجود دارد زیرا بسیار سنگین و حجیم هستند. این مدل روتختی همانند سایر روتختی ها در طرح های متنوع در فروشگاه سپارشی موجود است. از طرف دیگر، ممکن است با این نوع محصول آشنا نباشید به همین دلیل تا پایان این مقاله با ما همراه باشید:

روتختی سه بعدی چیست

روتختی سه بعدی چیست و چه تفاوتی با روتختی دو بعدی دارد؟

روتختی های معمولی و متداول با طرح های استاندارد سال های سال است که همراه خانواده های ایرانی هستند و با نام های مختلف و متفاوتی چون لایکو (برند روتختی) یا سرویس لحاف در اختیار مشتریان قرار گرفته اند در واقع هر ـآنچه تابحال خرید کرده یا دیده اید به نوعی یک روتختی عادی یا دو بعدی محسوب می شود. تزئینات سه بعدی روی این روتختی ها به تصاویر عمق و حجم می بخشد و به آنها جان می بخشد. بسیاری از دختران و عروس‌ها این روتختی‌ها را ترجیح می‌دهند زیرا بسیار زیبا هستند. یکی از نمونه های روتختی سه بعدی لحاف روتختی پروانه دخترانه است.

روتختی سه بعدی چیست؟

روتختی سه بعدی یکی از جدیدترین انواع سرویس روتختی است. این مدل سرویس خواب به تازگی وارد بازار سرویس خواب شده است. خدمات رختخواب سه بعدی ممکن است جدید باشد، اما ثابت کرده است که مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است و با کیفیت های مختلف و طرح های متنوع در اختیار مشتریان قرار گرفته است. آلبوم طراحی اختصاصی مجموعه کاملی از روتختی های سه بعدی ماست با کیفیت مثال زدنی و کاملا انحصاری برند سپارشی که در دو جنس پارچه مخمل و کتان در اختیار شماست.

انواع مدل های روتختی سه بعدی

جدیدترین و خاص ترین مدل های روتختی های سه بعدی از آلبوم اختصاصی سپارشی که فقط و منحصرا در این فروشگاه به فروش می رسد و در واقع صفر تا صد تولید این محصولات از مرحله طراحی پارچه تا تولید نهایی محصول بصورت کاملا سفارشی اکنون در اختیار شماست. در دسته بندی های مختلف مانند: روتختی سه بعدی اسپرت، روتختی سه بعدی دخترانه، روتختی های سه بعدی آبرنگی، روتختی های سه بعدی عروس، روتختی های سه بعدی سبک بوهو با جنس مخمل و روتختی های سه بعدی پسرانه در این آلبوم قابل خرید هستند:

 

روتختی چهارخانه دخترانه

روتختی سه بعدی یک نفره: لحاف روتختی دخترانه چهارخانه آبرنگی

روتختی اسپرت راه راه سه بعدی

روتختی سه بعدی دونفره: لحاف روتختی ساده اسپرت سفید راه دار

روتختی عروس سه بعدی

روتختی سه بعدی دخترانه: لحاف روتختی دخترانه آبرنگی

روتختی پسرانه سه بعدی

روتختی سه بعدی پسرانه: روتختی اسپرت پسرانه طوسی تیره

چاپ دیجیتال پارچه های سه بعدی به چه صورت است؟

به عنوان بخشی از درک خود از چاپ سه بعدی، باید از روش چاپ نیز آگاه باشید. همانطور که حدس زده اید، روتختی هایی که از فناوری چاپ دیجیتال استفاده می کنند، یک مدل منحصر به فرد هستند. یک نگرانی همیشگی برای این محصولات وجود دارد و آن اینست که آیا چاپ روتختی یا پرده سه بعدی به مرور زمان پاک می شود؟

در ابتدای ورود این تکنولوژی روتختی هایی با عکس شخص در بازار موجود بودند که به مرور زمان نقش آن ها کمرنگ تر شده و این تکنولوژی تا حدودی به بلوغ خود نزدیک می شود. برای تولید روتختی های سه بعدی، ابتدا تیم طراحی طرح مورد نظر را با استفاده از نرم اقزار های تخصصی مانند adobe illustrator و adobe Photoshop با فرمت های خاص بسیار با کیفیت طراحی میکنند و برای قسمت چاپ ارسال میکنند.

طرح ارسال شده برای قسمت چاپ بصورت برگردان یا سابلیمیشن بر روی کاغذهای مخصوص بادقت و وضوح رنگ و رزولوشن بسیار بالا توسط پرینتر سه بعدی چاپ می شود. سپس پارچه و تصویر در یک فرآیند پرس و حرارت دهی با یکدیگر در مجاورت قرار می گیرند و اصطلاحا طرح مورد نظر روی پارچه فیکس می شود. تمام مراحل فوق بصورتی انجام می شود که طرح چاپ شده به هیچ عنوان قابل پاک شدن نیست و هیچ نگرانی از بابت از بین رفتن چاپ پارچه به مرور زمان با در اثر شستشو متوجه محصولات نیست.

از نظر چاپ پارچه، پرینت سه بعدی یکی از جدیدترین، ارزان ترین و متنوع ترین روش هاست. صنایع مد، پوشاک و نساجی در سال های اخیر از این فناوری بهره فراوان برده اند.

فروشگاه سپارشی فروشگاه آنلاین روتختی است که می‌توانید شیک‌ترین روتختی‌ها با متنوع ترین و خاص ترین مدل ها های متنوع به راحتی انتخاب کنید.

روتختی های سه بعدی چه مزایایی زیادی دارند؟

روتختی سه بعدی چیست؟ اکنون در مورد مزایای آن صحبت می کنیم. در طراحی اتاق خواب، یکی از مهم ترین مسائل و دغدغه ها، اطمینان از هماهنگی روتختی و سایر لوازم اتاق خواب از نظر رنگ و سبک است. اکثر روتختی های موجود در بازار دارای طرح های تکراری یا قدیمی هستند که یافتن جایگزینی برای آنها تقریبا غیرممکن است. از طرف دیگر روتختی های سه بعدی دستیابی به این هماهنگی را آسان می کنند. ویژگی های روتختی سه بعدی عبارتند از:

1-    طرح ها و مدل های جدید روتختی

طرح هایی که هم زیبا و هم منحصر به فرد هستند

پارچه روتختی با هر تصویری که بخواهید چاپ می شود!!

طراحی روتختی با اتاق خواب مدرن شما در هماهنگی کامل است.

2-    قابلیت انتخاب و سفارش انواع طرح برای روتختی

باتوجه به سلیقه شما و طرح انتخابی مورد نظر شما اکنون هر طرحی با هر سبکی مورد نظر شما قابل طراحی و سفارش است.

پارچه چاپ سه بعدی

3-    طرح های خاص و انحصاری روتختی

همانطور که گفته شد با انتخاب طرح از آلبوم اختصاصی سپارشی طرح های روتختی که انتخاب می کنید جزو معدود افرادی هستید در سراسر دنیا که این طرح را در اتاق خواب خود دارند. پس اگر خاص پسند هستید این آلبوم مناسب روحیات شماست.

نکاتی که باید هنگام تصمیم گیری در مورد روتختی سه بعدی چشم نواز در نظر بگیرید:

1-    جنس پارچه روتختی سه بعدی

مهمترین دغدغه شما هنگام خرید یک سرویس روتختی باید جنس پارچه باشد. به لحاظ حفظ سلامتی و به لحاظ کیفیا محصول و دوام آن به مرور زمان، در حال حاظر روتختی های سه بعدی با پارچه های مختلفی نظیر میکرو، تنسل (یا با بی صداقتی پارچه های گیاهی)، ساتن آمریکایی ، کتان، مخمل پورش، مخمل کالیفرنیا، مخمل شانل و هازان به فروش می رسند که هریک با توجه به قیمت پارچه با قیمت های مختلفی در دسترس هستند. با مطالعه مقاله چرا روتختی ارزان نخریم؟ با تبعات کامل این چنین خریدی آشنا خواهید شد.

آنچه که طی این سالها همواره مورد نظر ما بوده، هست و خواهد بود کیفیت محصول است و ایجاد یک حس خوب هنگام استفاده برای شما به همین دلیل پارچه های کتان باکیفیت مثال زدنی و همنطور مخمل شانل (اصطلاحا مخمل ابریشم) برای روتختی های سبک بوهو با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار شماست.

2-    طرح روتختی سه بعدی

با توجه به سلیقه یا دیزاین اتاق خواب خود هریک از محصولا روتختی سه بعدی در دسته بندی های اسپرت، عروس، دخترانه، پسرانه، سبک بوهو، گل دار، هندسی یا آبرنگی را به دقت تمام و با وسواس انتخاب کنید، حتما خرید به یاد ماندنی و ارزشمندی خواهد شد.

همه جنبه های روتختی سه بعدی

در مقدمه روتختی های پرینت سه بعدی متوجه شدید که طرح ها و سبک های چاپ سه بعدی بیشتر بر روی حجم و عمق تمرکز دارند. در نتیجه، این مدل از روتختی ها دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی است. با این نکات، می توانید در کمترین زمان یک روتختی سه بعدی زیبا را انتخاب کنید.

ساده یا گلدار، سنتی یا مدرن، مینیمال و فانتزی همگی نمونه هایی از دسته بندی های طراحی هستند.

شما می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بین روتختی یک نفره و دو نفره، اندازه روتختی را مشخص کنید

تعداد سرویس خوابی را که برای رفع نیازهای خود نیاز دارید انتخاب کنید.

انتخاب جنس پارچه یک تصمیم شخصی است.

می توانید از فیلترهای ذکر شده در بالا برای محدود کردن نتایج خود استفاده کنید.

روتختی های سه بعدی چه سایزی دارند؟

سایز روتختی سه بعدی یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید آن است که نشان دهنده تک یا دو نفره بودن آن است. روتختی ها به دلیل تنوع در اندازه ها و مدل های تشک در طیف وسیعی از اندازه ها و مدل ها موجود هستند. وقتی صحبت از رختخواب سه بعدی دونفره به میان می آید، سایز تشک  200 در 160 سانتی متر رایج ترین اندازه است، اما می توان آن را برای هر اندازه دیگری ساخت. در مدل های دو نفره این اندازه می تواند به 220*240 سانتی متر برسد.

اندازه روتختی سه بعدی بچه گانه

سایز کودک یا سیسمونی: 70 در 130 سانتیمتر

سایز نوجوان: 80 در 180 سانتیمتر

اندازه روتختی سه بعدی یک نفره

سایز استاندارد یکنفره: 90 در 200 سانتیمتر

اندازه روتختی سه بعدی یک و نیم نفره

سایز کوچک: 200 در 120 سانتیمتر

سایز بزرگ: 200 در 140 سانتیمتر

اندازه روتختی سه بعدی دو نفره

سایز کویین: 200 در 160 سانتیمتر

سایز کینگ: 200 در 180 سانتیمتر

نوع روتختی سه بعدی:

چه نوع روتختی سه بعدی بخریم؟ سوال بعدی است که پاسخ به آن بسته به میزان بودجه وسلیقه شخصی شماست. روتختی سه بعدی کاوری و لحاف روتختی سه بعدی همچون سایر محصولات فروشگاه سپارشی موجود و در دسترس هستند. جهت آشنایی با این دو نوع محصول روتختی دوخت شده بخرم یا روتختی کاوری؟ کاملا نیاز شما را برآورده می کند.

تعداد تکه روتختی سه بعدی

روتختی سه بعدی چند تکه است؟ برای آگاهی کامل از اینکه روتختی سه بعدی چیست، باید با قطعات این روتختی نیز آشنا باشید. به طور معمول، محصولات روتختی سپارشی، در سایز های یک نفره  یا یک و نیم نفره در 4 تکه و روتختی های دو نفره را در 6 تکه هستند. در بسته بندی روتختی های سه بعدی تکه هایی مانند ملحفه، روبالشی و لحاف (یا کاور لحاف) وجود دارد. سرویس های یک نفره و یک ونیم نفره سه بعدی شامل یک لحاف (یا کاور لحاف) یک ملحفه تشک منسب سایز تشک و دوعدد روبالش هستند و روتختی های دونفره 6 تکه سپارشی شامل یک لحاف (یا کاور لحاف) یک ملحفه تشک و چهار عدد روبالش هستند.

شرایط مناسب نگهداری روتختی های سه بعدی:

روتختی سه بعدی را چگونه شستشو کنیم؟ به دلیل تماس مستقیم روتختی با پوست، نگهداری از آن توجه ویژه ای را          می طلبد. همانطور که می دانید دستورالعمل شستشوی انواع پارچه های روتختی را می توانید در کاتالوگ سازنده پیدا کنید. همانند سایر محصولات کتان شستشو در دمای 30 درجه سانتیگراد و  استفاده از مایع لباسشویی بهترین توصیه است. می توانید ملافه های سه بعدی خود را در ماشین لباسشویی نیز بشویید. نحوه شستشوی روتختی پشم شیشه  مقاله راهنمای شماست

چه چیزی پارچه روتختی سه بعدی شما را بسیار خاص می کند؟ در حالی که انواع مختلفی از روتختی در بازار وجود دارد، روتختی های سه بعدی پرفروش ترین و محبوب ترین هستند. از آنجایی که روتختی های سه بعدی بسیار سنگین و قابل توجه هستند، علاقه زیادی به روتختی های سه بعدی وجود دارد. این مدل محصولات مانند سایر روتختی ها در طرح های متنوع در فروشگاه کالای خواب سپارشی موجود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید