روتختی هتلی – نکات طلایی انتخاب، خرید و شست و شوی محصول

روتختی هتلی صاحبان هتل های لوکس همیشه به فکر رفاه مسافران خود هستند، انتخاب یک پارچه باکیفیت و بادوام برای آنها چالش بزرگی است. ظاهر زیبا ، انعطاف پذیری از لحاظ چیدمان دکوراسیون ، دوام در برابر شستشو و حس خوب آیتم هایی است که یک مدیر با تجربه هتل به آن ها توجه می کند.

روتختی هتلی نکات طلایی خرید

به مرور زمان و با کسب تجربه موفق محصولات  هتلی این پارچه ها جای خود را در سبد مصرف کنندگان عادی نیز باز کردند.

از لحاظ دکوراسیونی روتختی های هتلی به عنوان یک محصول ساده و مینیمال شناخته می شوند، بعلت بافت راه دار پارچه چشمگیر و لوکس به شمار می روند و به علت تنوع رنگی بالا ست کردن آنها با هر اتاق خوابی چندان پرزحمت.

پارچه هتلی کرم

قیمت روتختی هتلی:

یک از تاثیر گذارترین موارد هنگام خرید روتختی بی تردید قیمت است اما نکته مهم اینست که به چه قیمتی …

جنس پارچه هتلی تاثیر گذارترین آیتم در تعیین قیمت آنست در زیر به اختصار به معرفی انواع پارچه هتلی می پردازیم:

  • پارچه های پلی استر و وارداتی چین (ارزانترین نوع پارچه هتلی):

بیش از 50 درصد پلی استر، خطوط روی روتختی چون حک شده و بافته نیست به مرور زمان پاک می شود، گرمای زیاد ، سطح خشک، حساسیت زا، استعداد پرز دهی بالا

·      پارچه های هتلی میکرو:

 مجددا بیش از 50 درصد پلی استر، گرمای بشدت زیاد و فاقد تنفس، سطح به ظاهر نرم بعلت براش پارچه، حساسیت زا ،مستعد  پرزدهی

·      پارچه های هتلی پنبه ای :

 کمتر از 20 درصد الیاف مصنوعی،  تنفس بالا، خنک، سطح نرم کاملا ارگانیک بدون دستکاری، فاقد پرزدهی، فاقد رنگ دهی

·      پارچه های هتلی نخ ژاکارد:

کمتر از 20 درصد الیاف مصنوعی، تنفس و تبادل هوایی بالا، سطح نسبتا نرم و بافته شده (خطوط هتلی روی پارچه بصورت بافت ایجاد شده اند)

انتخاب پارچه مناسب و با کیفیت در هنگام خرید روتختی هتلی علاوه بر حفظ سلامتی، به علت عمر بالاتر و کیفیت مطلوبتر حتما در جمع هزینه های شما صرفه جویی خواهد کرد.

 

شستشوی روتختی هتلی

شست وشوی روتختی هتلی

رعایت نکات مهم درهنگام شستشو علاوه بر افزایش عمر محصول، تجربه خرید شما را چندین برابر لذت بخش تر می کند.

برای جلوگیری از آسیب دیدن ماشین لباسشویی حتی الامکان لحاف محصول (قسمت حاوی الیاف) را به خشکشویی بسپارید.

اما در صورت سفارش روتختی کاوری هتلی همه تکه ها در منزل هم قابل شستشو است.

  • به برچسب شست و شو دقت کنید (دمای زیر 30 درجه سانتیگراد، دور پایین شستشو و مایع رختشویی بدون آنزیم) بهینه ترین شرایط شستن روتختی هتلی است.
  • لکه ها را پیش از شستن حتما پاک کنید.
  • حتما در مورد اتو کردن روتختی هتلی برچسب را با دقت مطالعه کنید. اگر احساس می کنید درصد پلی استر پارچه بالاست اتو زدن را فراموش کنید.

این مطلب را نیز مطالعه کنید: نحوه شستشوی روتختی پشم شیشه

 

انتخاب نوع روتختی هتلی:

·      سرویس لحاف هتلی

در این محصول الیاف (به زبان محاوره پشم شیشه) به پارچه متصل است (دوخته شده است) و قابل جداشدن نیست، در محصولات آلبوم روتختی هتلی نوع دوخت در سرویس لحاف دو کادر خیلی ساده است. این دوخت علاوه بر ایجاد حس امنیت و کیفیت ظاهر ساده این روتختی ها را بی نهایت لوکس و متفاوت نشان می دهد. اگر در نظر دارید یک سرویس روتختی ارزان خریداری کنید این محصول مناسب شماست و در مورد شستشو لازم است این محصول برای جلوگیری از آسیب ماشین لباسشویی به خشکشویی مراجعه کنید.

 

·      سرویس کاوری هتلی

در این محصول دوختی روی روتختی دیده نمی شود و یک لحاف سفید (لحاف لایت) که جداگانه و با توجه به سایز محصول انتخاب می کنید لازم است تهیه شود، روتختی های هتلی به علت ظاهر خاص و راه دار بهترین گزینه برای یک محصول کاوری (بدون دوخت)؛ اگر یک روتختی باکیفیت مورد نظر شماست و محدودیتی در بودجه ندارید این بهترین گزینه برای انتخاب است.

 

روتختی کاوری هتلی

انتخاب سایز روتختی هتلی:

·      روتختی هتلی دو نفره:

پیش از خرید روتختی باید نسبت به سایز تشک روی تخت خود اطمینان حاصل  کنید، سایز تشک استاندارد برای روتختی دونفره (160× 200)  یا (180×200) است، سرویس روتختی دونفره استاندارد 6 تکه است شامل یک لحاف یا کاور لحاف (220×240) ، ملحفه کش دار (با توجه به سایز تشک) و  4 عدد روبالش (50 × 70) سانتیمتر است.

·      روتختی هتلی یک و نیم نفره

سایز تشک در این نوع سرویس (120 × 200) یا (140× 200) است. این سرویس بصورت استاندارد 4 تکه است، لحاف یا کاور لحاف (180 × 220) و دو عدد روبالش (50 × 70) سانتیمتر است.

·      روتختی هتلی یک نفره

سایز تشک در این سرویس روتختی ( 90 × 200) است. این سرویس نیز بصورت استاندارد، لحاف یک کاور لحاف ( 160× 220) و دو عدد روبالش ( 50 × 70) سانتیمتر است.

 

پرفروش ترین رنگ روتختی هتلی:

یک انتخاب اصیل و ناب، رنگ سفید دراتاق های کم نور و کوچک بهترین گزینه است. هرگونه کثیفی را به خوبی نمایان می کند و با ملایمت اجازه استفاده از مایع سفید کننده را میدهد.

رنگ مکمل اکثر سرویس های دو رنگ و خنثی ترین رنگ زنده موجود در جهان هستی. چرکتاب ، انعطاف پذیر، اسپرت و انتخاب اکثر جوانان روتختی هتلی طوسی یا روتختی هتلی طوسی تیره طوسی روشن است.

سومین رنگ محبوب این آلبوم، یک ترکیب با پرستیژ اسپرت و متفاوت همچنین جوان پسند بدون محدودیت برای دختران یا پسران

با افتخار و با بیش از 20 تم رنگی از پربازدیدترین محصولات هتلی بصورت ترکیبی و ساده کاملترین آلبوم رنگی این محصول را در اختیار داریم

روتختی هتلی با کیفیت از کجا بخریم؟

تقریبا با همه عوامل مهم و تاثیر گذار هنگام خرید روتختی هتلی آشنا شدید؛ پس از مشاهده نماد اعتماد سایت که نشانه اخذ مجوز های لازم برای فعالیت آنلاین است به ترتیب …

  • نوع محصول را انتخاب کنید (لحاف روتختی ، کاور لحاف روتختی)
  • سایز مناسب را انتخاب و به تعداد تکه ها دقت کنید (سرویس روتختی دونفره شش تکه، سرویس روتختی یک و نیم نفره و سرویس روتختی یک نفره 4 تکه)
  • با توجه به رنگ و طرح مورد نظر و مطابق سلیقه خود به سراغ طرح مناسب محصول بروید (روتختی دونفره، روتختی پسرانه، روتختی دخترانه، روتختی اسپرت و ….)
  • در آلبوم مورد نظر خود با توجه به موارد گفته شده رنگ و طرح روتختی دلخواه خود را انتخاب کنید.
  • نوع محصول و سایز مناسب روتختی را انتخاب و روی کلید ثبت سفارش بزنید.
  • اطلاعات کاربری و مشخصات لازم را در فرم ثبت نام تکمیل و به درگاه امن بانکی وصل شوید.
  • پس از خرید روتختی یک کد برای شما پیامک می شود که کد پیگیری سفارش شماست.

 

روتختی هتلی

 

حداکثر 24 ساعت پس از ثبت سفارش شما کارشناس ما با شما تماس خواهد گرفت تا از انتخاب درست شما مطمئن و سفارش شما را نهایی کنند.

 

به این نوشته امتیاز بدهید، نظرات شما برای ما ارزشمند است.

دیدگاهتان را بنویسید