10 مدل جدید روتختی-سبک های دکوراسیونی اتاق خواب

تخت خواب مرکز اتاق خواب شما است و روتختی انتخابی شما می تواند در تغییر ظاهر و احساس فضای شما تفاوت ایجاد کند. چه به دنبال یک احساس دنج و راحت باشید یا یک فضای لوکس و شیک برای اتاق خواب خود همیشه یک روتختی وجود دارد که حس مورد نظر را به شما منتقل کند.

10 مدل جدید روتختی ترند 2023 را در این مطلب بررسی خواهیم کرد که مطمئنا اتاق خواب شما را به پناهگاهی شیک و راحت که همیشه آرزویش را داشتید، تبدیل خواهند کرد.

پرطرفدارترین طرح برای روتختی مد روز چیست؟

باتوجه به سبک و نمای اتاق خواب شما انواع مختلفی از استایل برای انتخاب وجود دارد، روتختی های آبرنگی برای اتاق های مدرن و نیمه کلاسیک؛ روتختی های اسپرت برای اتاق خواب های جوان پسند  دخترانه و پسرانه، روتختی های ساده و هتلی برای اتاق خواب های مینیمال یا لوکس و روتختی های مخمل بوهو برای سبک های بوهمی و اسکاندیناوی بهترین گزینه ها هستند.

پرفروش ترین رنگ ها برای روتختی های مد روز چیست؟

رنگ های خنثی نظیر طوسی ، کرم و رنگ های پاستیلی بخاطر انعطاف پذیری بالا با دکوراسیون ها مختلف از محبوبترین و پرفروش ترین رنگ ها به شمار می روند؛ با توجه به روند کوچک شدن خانه ها علی الخصوص برای زوج های جوان انتخاب روتختی هایی با پس زمینه های روشن وشاد برای بزرگ تر و با نشاط تر شدن اتاق خواب بهترین انتخاب است.

ارزانترین روش برای تغییر روتختی و تحول سبک اتاق خواب چیست؟

اول این که ضرب المثل معروف و کلیشه ای انگلیسی را در مورد خرید روتختی حتما جدی بگیرید؛ آدم های پولدار جنس ارزانقیمت می خرند چون هرروز باید آن را تعویض کنند. دوم: با یک هزینه معقول نه خیلی جاه طلبانه انتخاب های با کیفیت متعددی مثل روتختی ساده تمام کتان وجود دارد که علاوه بر کیفیت سلامتی شما و زیبایی اتاق خوابتان را هم تامین میکند. سوم: خرید سرویس روتختی کاوری (کاور لحاف) بهترین و جذاب ترین گزینه برای کاهش هزینه های شماست.

راهنمایی در مورد انتخاب طرح روتختی مناسب قابل ارائه است؟

کارشناس فروش سایت روتختی سپارشی همیشه پاسخگوی شماست تا بهترین گزینه را بر اساس روحیات، سلایق، سایز و بودجه مناسب خود انتخاب کنید.

مطالعه سرتیتر مقالات مجله سپارشی نیز جامع ترین و کامل ترین مرجع اطلاعات کالای خواب و روتختی به زبان فارسی است.

آشنایی با سبک های مختلف روتختی مد روز 2023:

گرچه خرید روتختی ممکن است کار آسانی به نظر برسد اما خانم های باسلیقه می دانند انتخاب یک روتختی خوب و درست برای اتاق خواب از لحاظ ظاهری

چقدر آن را شیک و زندگی را جذاب تر خواهد کرد. این راهنمای جامع ماست برای شما:

1.      سبک کلاسیک:

روتختی های کلاسیک سال ها نقل مجلس اتاق خواب های این سبک بودند؛ یک تختخواب قهوه ای منبت کاری شده یا در سال های اخیر رنگ های جدیدتری مثل صدفی یا سفید نشانه های مهم خرید روتختی کلاسیک هستند.

بهترین پیشنهادات روتختی برای این سبک:

  • روتختی هتلی (رنگ روشن برای اتاق خواب کوچک و سایر رنگ ها برای اتاق های بزرگتر)
  • روتختی بوهو
  • روتختی گل دار

2.     سبک مدرن:

درست در نقطه مقابل روتختی کلاسیک، روتختی مدرن قرار می گیرد. رنگ های مات، طرح های هندسی و روتختی های اسپرت در این شاخه معرفی می شوند.

بهترین پیشنهادات روتختی برای سبک دکوراسیون مدرن:

  • روتختی ساده تمام کتان
  • روتختی های راه دار از آلبوم اختصاصی
  • روتختی های هندسی از آلبوم اختصاصی

3.      سبک مینیمال:

اساس سبک مینیمال بر اختصار است، کوتاهی در پیام ارسالی که همخوانی زیادی با اتاق خواب های کوچک امروزی دارد. هرچه اتاق خواب کوچکتر باشد گزینه های دکوراسیونی کمتر و خلوت تر توصیه می شود. رنگ های روشن یا ترکیب آنها با رنگ های تیره برای افزایش جذابیت و کنتراست رنگی بهترین انتخاب برای این سبک دکوراسیونی است.

بهترین پیشنهادات روتخنی برای سبک دکوراسیون مینیمال:

  • روتختی های ساده تمام کتان دورنگ
  • روتختی های چهارخانه از آلبوم اختصاصی
  • روتختی های ساده هتلی دورنگ

4.      سبک اسپرت:

بر خلاف تصور عموم روتختی های اسپرت فقط برای اتاق خواب های دخترانه و پسرانه مناسب هستند، حال آنکه در سال های اخیر علی الخصوص این سبک برای زوج های جوان خیلی جذاب شده و اکثرا برای تغییر روحیه اتاق خواب خریداری می شوند.

بهترین پیشنهادات روتختی برای سبک اسپرت:

  • روتختی های اسپرت از آلبوم اختصاصی
  • روتختی های هندسی و آبرنگی از آلبوم اختصاصی

5.      سبک بوهمی یا بوهمین:

اکثر افراد به اشتباه این طرح ها را با طرح های سرخ پوستی اشتباه می گیرند، در حالیکه اساس سبک طراحی و دکوراسیون بوهو ریشه در تاریخ اروپا در اوایل قرن 18 میلادی دارد، دانست این موضوع از آنجا اهمیت دارد که بدانید در دهه ها و سال های اخیر این متد دکوراسیونی در سبک پوشش و اکسسوری های اتاق خواب نیز راه باز کرده و عناصر زیبایی برای تکمیل آن در بازار موجود هست.

بهترین پیشنهادات روتختی برای سبک بوهمین، بوهو یا بوهمی:

  • روتختی های مخمل ابریشم بوهو
  • روتختی های پرایم از آلبوم ساده تمام کتان
  • روتختی های سوپریم از آلبوم تمام کتان

6.      سایر سبک های دکوراسیون برای اتاق خواب و روتختی:

سبک های دکوراسیونی آنقدر متنوع و گاهی مشابه هستند که تشخیص آن ها برای افراد عادی گاهی دشوار یا غیر ممکن است. با این وجود سبک روستیک (یا راستیک)، سبک اسکاندیناوی و انواع سبک های سنتی و اصیل ایرانی انواع دیگر این متد های دکوراسیونی هستند که گاه مطالعه در مورد آنها جذاب و مسحور کنندست.

جدیدترین مدل های روتختی مد روز  2023-1402:

اگر می خواهید کمی شخصیت به اتاق خواب خود بیافزایید، طرح های گلدار انتخابی عالی هستند. روتختی گل دار سایز بزرگ بیانیه ای دراماتیک دارند و می توانند به مرکز اتاق شما تبدیل شوند. برای متعادل کردن جسارت، به سراغ یک پالت رنگ خنثی بروید. از سوی دیگر، اگر می‌خواهید لمس ملایم‌تری داشته باشید، روتختی‌هایی با جزئیات ظریف را انتخاب کنید که حس ظریفی را به دکوراسیون شما اضافه می‌کند.

روتختی سه بعدی دخترانه پروانه

1.      لحاف روتختی دخترانه پروانه Borboleta – کتان:

خرید روتختی دخترانه پروانه از آلبوم اختصاصی جدیدترین محصول این آلبوم است که منحصرا در این فروشگاه به فروش می رسد، بنابراین اگر به دنبال یک طرح خاص جذاب با زمینه روشن و ترکیب رنگی جذاب بهاری دارید این یکی از بهترین گزینه هاست.

پروانه (در زبان پرتقالی Borboleta) در فرهنگ های مختلف نماد زیبایی ، دگردیسی، و تکامل است. رنگ های زمینه روشن برای اتاق خواب کوچک دخترانه یا دونفره شما مناسب هستند؛ فضا را بزرگتر نشان می دهند و طیف رنگی اتاق را به سمت شادابی می برند. رنگ های بنفش و سبز موجود در طراحی این محصول نیز مکمل این حس زیبا هستند.

روتختی چهارخانه اسپرت مشکی سفید

2.      لحاف روتختی اسپرت سفید مشکی چهارخانه – کتان353:

خرید روتختی اسپرت چهارخانه سفید مشکی از آلبوم اختصاصی یکی از جدید ترین روتختی های این آلبوم با جنس کتان است که مانند سایز روتختی های اسپرت بدون محدودیت جنسیتی یا ابعاد بصورت سرویس لحاف یا کاور لحاف قابل سفارش است.

رنگ سفید مشکی با هر رنگی در اتاق خواب به راحتی ست می شود، ماندگار و شیک است ، روتختی اسپرت سفید مشکی چهارخانه یک انتخاب بی نظیر به عنوان یک روتختی دونفره، روتختی دخترانه یا روتختی پسرانه به شمار می رود.

روتختی اسپرت دونفره کرم

3.      لحاف روتختی اسپرت کرم راه دار – کتان (349):

خرید روتختی اسپرت کرم در اتاق خواب یک فضای گرم و ملایم ایجاد می کند؛ رنگ کرم ملایم ترین رنگ گرم که با اکثر اتاق خواب ها به راحتی ست می شود یک انتخاب کم ریسک و مینیمال است.

سرویس روتختی اسپرت راه دار کرم سپارشی در آلبوم اختصاصی یک انتخاب انعطاف پذیر و جذاب برای زیبایی اتاق شماست، به علت رنگ لایت و متفاوت دکور اتاق خواب را جذاب می کند، خیلی دیر از رده خارج می شود و یک انتخاب بی نظیر به عنوان یک روتختی دونفره یا روتختی دخترانه یا روتختی پسرانه به شمار می رود.

روتختی سبز آبرنگی دخترانه

4.      روتختی دخترانه سبز آبرنگی FLORA -کتان (مدل 345):

خرید روتختی دخترانه آبرنگی سبز “مدل FLORA ” یک انتخاب بی نظیر و ملایم برای تلطیف فضای اتاق خواب است؛ رنگ سبز که به رنگ طبیعت نیز معروف است از جمله رنگ هایی است که باعث ایجاد احساس آرامش و تسکین در فضا می شود و چنانچه در اتاق خواب که محل اصلی استراحت و آرامش شبانه روزی شماست استفاده شود، تاثیر آن را در کیفیت خواب و انرژی روزانه خود خواهید دید؛

لحاف روتختی دخترانه آبرنگی “مدل 340” با همین طیف رنگی و ایجاد یک فضای با انرژی مثبت در اتاق خواب شما؛ یک خواب عمیق و پر از آرامش را برایتان در بر دارد و در کنار تمام این آرامش، زیبایی چشمگیر و منحصر به فردی را هم در اتاق ایجاد می‌کند.

روتختی بوهو مخمل

5.      لحاف روتختی بوهو سفید مشکی – مخمل ابریشم (338):

خرید روتختی بوهو سفید مشکی مخمل از جمله جدیدترین روتختی های سبک بوهمی برای انواع اتاق خواب دونفره، دخترانه و پسرانه است. اگر یک روتختی نفیس با جنس رویه مخمل برای هماهنگی با ادبیات غنی و جذاب بوهو برای شما دلپذیر است این بهترین انتخاب است.

رنگ های سفید و مشکی در اتاق خواب برای روتختی یک انتخاب هوشمندانه و انعطاف پذیر است که فضای جذاب اتاق خواب را بیش از پیش نمایان می کند.

روتختی راه دار اسپرت سپارشی

6.      لحاف روتختی ساده اسپرت سفید راه دار – کتان (330):

خرید روتختی اسپرت یکی از جذابترین اتفاقات برای اتاق خواب شماست؛ یک روتختی راه دار با زمینه سفید و طراحی اختصاصی سپارشی انعطاف پذیرترین و متفاوت ترین انتخاب برای سلیقه خاص شماست.

این محصول پرفروش ترین محصول فروشگاه روتختی سپارشی برای چندین دوره سه ماهه پشت سرهم بوده است.

روتختی کابوس گیر

7.      لحاف روتختی دریم کچر – کتان (323):

خرید روتختی پسرانه جذاب اکثر اوقات دردسر بزرگی است؛ چون انتخاب ها اصولا برای پسران محدود است. دریم کچر یا کابوس گیر یکی از لوازم دست ساز قدیمی است که علاوه بر جنبه‌ی تزئینی مفهومی افسانه‌ای دارد. دریم کچر جزئیات زیادی دارد و وسایل اولیه‌آن شامل چوب، نخ و انواع حلقه در سایزهای متنوع است. انواع پر و مهره نیز برای تزئینات جانبی آن به کار گرفته می‌شود و گاهی از جنبه تقدس از این ابزار استفاده می‌شود.

ترکیب رنگ های سفید، کرم، طوسی و گلبهی در این روتختی یک انتخاب منحصر به فرد و متفاوت برای تزئیین اتاق خواب است.

روتختی ساده نسکافه ای

8.      روتختی ساده کرم نسکافه ای طوسی – تمام کتان:

خرید روتختی ساده کرم نسکافه ای از انواع رنگ های گرم و جذاب است و اگر شما تمایل دارید در دیزاین داخلی سالن پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه از این رنگ استفاده کنید بهتر است آن را با رنگ هایی نظیر سفید و کرم و قهوه ای روشن و آبی ترکیب نمایید. برای سبک دکوراسیون منیمال و مدرن این یکی از بهترین انتخاب هاست.

روتختی کاوری ساده تمام کتان پرایم - سفید طوسی

9.      روتختی کاوری ساده تمام کتان پرایم – سفید طوسی:

خرید روتختی کاوری دکمه دار یا کاور لحاف دکمه دار از جمله انتخاب هایی است که با دکوراسیون مینیمال و بوهو همخوانی بی نظیری دارد و علاوه بر آن  از نظر ظاهری بخاطر دکمه های چوبی باکیفیت آن گزینه نفیسی برای اتاق خواب شما بشمار میرود. پارچه کتان یک انتخاب بی نظیر و باکیفیت علی لخصوص برای فصل تابستان است.

لحاف روتختی ساده هتلی طوسی

10.سرویس لحاف روتختی ساده هتلی طوسی (تیره و روشن):

خرید روتختی طوسی هتلی علاوه بر اینکه یک گزینه باکیفیت و لوکس برای سبک مینیمال و یا کلاسیک شما بشمار می رود؛ بعلت انتخاب یک ترکیب جذاب رنگی خنثی، پرفروش و پر طرفدار گزینه ای عالی برای انواع تختخواب یکنفره، یک ونیم نفره یا دونفره به شمار می رود.

کلام پایانی:

تغییر روتختی راهی آسان و مقرون به صرفه برای تغییر شکل اتاق خواب و دادن ظاهری تازه به آن است. خواه یک بافتنی دنج، راه راه کلاسیک، طرح جنگلی پر جنب و جوش یا بافت خاکی انتخاب کنید، مطمئنا طرحی را خواهید یافت که با شما صحبت کند و تخت شما را به ویژگی برجسته اتاق شما تبدیل کند.

با طرح های بسیار شیک و مد روز روتختی از فروشگاه روتختی سپارشی برای انتخاب، به راحتی می توان یکی را پیدا کرد که با شخصیت و سبک شما مطابقت داشته باشد. مهم نیست که کدام روتختی را انتخاب می کنید، اتاق خواب شما مطمئناً بهتر از همیشه به نظر می رسد. پس ادامه دهید، قدم بزنید و اتاق خواب خود را به فضایی شیک و راحت تبدیل کنید که شایسته آن هستید!

دیدگاهتان را بنویسید