جدیدترین مدل روتختی اسپرت

اتاق خواب شما یکی از مهم ترین اتاق های خانه شما است و باید یک خلوتگاه دنج برای شما باشد تا به طور کامل از آن لذت ببرید. چه ملافه‌های مجلل، چه طرح‌های رنگی آرام‌بخش یا تکه‌های برجسته منحصربه‌فرد، توجه دقیق به تصمیمات طراحی شما می‌تواند فضایی شیک برای استراحت و آرامش ایجاد کند.

روتختی اسپرت یک از محبوبترین گزینه ها برای اتاق خواب های امروزی است، در یک اتاق خواب مدرن آپارتمانی آنچه نمای دکوراسیون را چشم نواز و آن را متفاوت و به یاد ماندنی می کند؛ بی شک روتختی است. در این مطلب به معرفی جدیدترین مدل های روتختی اسپرت می پردازیم:

روتختی اسپرت چیست؟

اگر روتختی اسپرت را به انگلیسی گوگل کنید متوجه می شوید منظور آنها از روتختی اسپرت طرح های ورزشی است؛ در کشور ما از گذشته طرح های روتختی غیر کلاسیک و غیر گل دار را روتختی اسپرت نامگذاری کرده اند.

از کجا روتختی اسپرت بخریم؟

فروشگاه های مختلف کالای خواب، ملحفه فروش ها یا فروشگاه های روتختی فروشی در شهر شما حتما حضور فعال دارند؛ ولی فروشگاه های تخصصی روتختی آنلاین هم اگر نماد اعتماد داشته و معتبر باشند محل خرید خوبی برای روتختی به شمار می روند.

مهمترین نکات خرید روتختی:

برای جلوگیری از هزینه مجدد و خرید محصولات بی کیفیت یا اشتباهی لازم است مواردی را آموخته باشید تا بهترین خرید با بهترین قیمت را بتوانید انجام دهید و این تجربه ارزشمند را با دوستان و آشنایان هم به اشتراک بگذارید:

·        سایز روتختی:

پیش از اقدام به خرید لازم است سایز تخت (تشک) خود را بدانید، تشک های دونفره (سایز 160 یا 180 در 200) – تشک های یک ونیم نفره (سایز 120 یا 140 در 200) ، تشک یکنفره (سایز 90 در 200) و تشک نوجوان (سایز 80 در 80) هستند. با دانستن این سایز مستقیم به دنبال محصول مورد نظر خود بر اساس نام آن می روید.

·        جنس روتختی:

وقتی صحبت از جنس روتختی می شود منظور کیفیت پارچه ای است که قرار است یک سوم از عمر خود را از الان در آن بگذرانید پس خیلی ریز بین و دقیق با این موضوع روبرو شوید، اولویت های شما در انتخاب پارچه باید این موراد باشد:

  • حفظ سلامتی (با انتخاب پارچه های طبیعی نظیر پنبه، کتان، لینن)
  • دوام پارچه ( جهت جلوگیری از هزینه مجدد در مدتی کم)
  • تنفس پارچه ( جهت تبادل هوای بدن شما با محیط، جلوگیری از بو گرفتن سرویس روتختی و حفظ حس شادابی)

پارچه های کتان یک تعادل خیلی خوب از این سه مورد را همراه خود دارند و بهترین پیشنهاد ما برای خرید سرویس روتختی هستند.

·        انتخاب روتختی مناسب:

برای انتخاب روتختی لازم است به سبک دکوراسیون خود دقت کنید، رنگ ها و مکمل های رنگی را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید، اگر چیدمان اتاق خواب شما مدرن است یا فکر میکنید میخواهید با یک روتختی اسپرت تغییری در فضای آن ایجاد کنید جدیدترین مدل های روتختی اسپرت را برای شما معرفی می کنیم:

روتخی اسپرت سفید مشکی چهارخانه

سرویس روتخی اسپرت سفید مشکی چهارخانه (353):

روتختی اسپرت چهارخانه سفید مشکی از آلبوم اختصاصی یکی از جدید ترین روتختی های این آلبوم با جنس کتان است که مانند سایز روتختی های اسپرت بدون محدودیت جنسیتی یا ابعاد بصورت سرویس لحاف یا کاور لحاف قابل سفارش است.

رنگ سفید مشکی با هر رنگی در اتاق خواب به راحتی ست می شود، ماندگار و شیک است ، روتختی اسپرت سفید مشکی چهارخانه یک انتخاب بی نظیر به عنوان یک روتختی دونفره، روتختی دخترانه یا روتختی پسرانه به شمار می رود.

لحاف روتختی اسپرت پسرانه طوسی زرد

سرویس لحاف روتختی پسرانه اسپرت طوسی زرد (354):

از جدید ترین روتختی های اسپرت پسرانه آلبوم با جنس کتان است که مانند سایز روتختی های اسپرت بدون محدودیت جنسیتی یا ابعاد بصورت سرویس لحاف یا کاور لحاف قابل سفارش است اما به دلیل نوع رنگ آمیزی و طراحی برای یک اتاق خاص پسرانه گزینه بی نظیری است.

رنگ زرد طوسی یکی از رنگ های بی نظیر است؛ زرد تداعی گر نشاط و طوسی خنثی تعدیل کننده آنست که از لحاظ فنگ شویی نیز در تعادل عناصر است ، روتختی اسپرت پسرانه طوسی زرد  اگر چه برای پسران گزینه بی نظیری است اما به عنوان یک روتختی دونفره یا روتختی دخترانه نیز به شمار می رود.

روتختی اسپرت سفید مشکی 352

سرویس لحاف روتختی سفید مشکی (352):

سگ شکاری سفید مشکی از آلبوم اختصاصی یک طرح اسپرت بی نظیر متفاوت و جدید است که گزینه خوبی به عنوان روتختی دونفره اسپرت ،یک یا یک و نیم نفره به شمار می رود؛ طرح های اینچنینی به عنوان یک گزینه اسپرت پسرانه ، دخترانه یا دونفره کاربرد دارند.

رنگ سفید مشکی برای اتاق خواب بی نظیر است با هر رنگی به راحتی ست می شود و ماندگار و شیک است ، روتختی اسپرت سفید مشکی سگ شکاری (معادل فارسی کلمه hounds tooth) یک انتخاب بی نظیر به عنوان یک روتختی دونفره یا روتختی دخترانه یا روتختی پسرانه به شمار می رود.

روتختی اسپرت کرم راه دار349

سرویس لحاف روتختی اسپرت کرم راه دار (349):

خرید روتختی اسپرت کرم در اتاق خواب یک فضای گرم و ملایم ایجاد می کند؛ رنگ کرم ملایم ترین رنگ گرم که با اکثر اتاق خواب ها به راحتی ست می شود یک انتخاب کم ریسک و مینیمال است.

سرویس روتختی اسپرت راه دار کرم سپارشی در آلبوم اختصاصی یک انتخاب انعطاف پذیر و جذاب برای زیبایی اتاق شماست، به علت رنگ لایت و متفاوت دکور اتاق خواب را جذاب می کند، خیلی دیر از رده خارج می شود و یک انتخاب بی نظیر به عنوان یک روتختی دونفره یا روتختی دخترانه یا روتختی پسرانه به شمار می رود.

روتختی دخترانه اسپرت سبز سفید

سرویس لحاف روتختی اسپرت سبز راه دار (348):

خرید روتختی اسپرت سبز برای اتاق خواب کار جذابی است؛ رنگ سبز رنگ طبیعت و رنگ زندگی و نشاط است،بی شک ورود این رنگ به اتاق خواب تمام این روحیات را وارد فضای گرم و صمیمی خانه شما خواهد کرد.

سرویس روتختی اسپرت راه دار سبز سپارشی از آلبوم اختصاصی یک انتخاب انعطاف پذیر و جذاب برای زیبایی اتاق شماست، به علت رنگ ملایم و متفاوت دکور اتاق خواب را جذاب می کند، خیلی دیر از رده خارج می شود و یک انتخاب بی نظیر به عنوان یک روتختی دونفره یا روتختی دخترانه به شمار می رود.

روتختی اسپرت پسرانه طوسی

لحاف روتختی اسپرت نوک مدادی راه دار – کتان (346):

خرید روتختی اسپرت شیک ،جذاب و با کیفیت به مراتب کار سختی است. سرویس روتختی اسپرت راه دار طوسی تیره سپارشی یک انتخاب انعطاف پذیر و جذاب برای زیبایی اتاق شماست، به علت رنگ تیره و خنثی به راحتی با سرویس خواب و دکوراسیون شما ست می شود، خیلی دیر از رده خارج می شود و یک انتخاب بی نظیر به عنوان یک روتختی دونفره یا روتختی پسرانه به شمار می رود.

لحاف روتختی اسپرت سفید راه دار

لحاف روتختی ساده اسپرت سفید راه دار – کتان (330):

خرید روتختی اسپرت شاخ گوزن یکی از جذابترین اتفاقات برای اتاق خواب شماست؛ یک روتختی راه دار با زمینه سفید و طراحی اختصاصی سپارشی انعطاف پذیرترین و متفاوت ترین انتخاب برای سلیقه خاص شماست.

روتختی سفید چهارخانه

لحاف روتختی چهارخانه سفید مشکی – کتان (337):

خرید یک روتختی اسپرت جذاب و با کیفیت به مراتب کار سختی است. سرویس روتختی اسپرت چهارخانه سفید مشکی سپارشی یک انتخاب انعطاف پذیر و جذاب برای زیبایی اتاق شماست، به علت رنگ روشن و خنثی به راحتی با سرویس خواب و دکوراسیون شما ست می شودو در واقع یکی از پرفروشترین محصولات اسپرت در فضای آنلاین کشور به شمار می رود.

روتختی اسپرت دخترانه

لحاف روتختی چهارخانه دخترانه کالباسی طوسی – کتان (335)

خرید لحاف روتختی اسپرت دخترانه کار بسیار دشواری است؛ طرح های اسپرت این خصوصیت را دارند که به راحتی با هر سرویس خوابی ست می شوند و در این  بین طرح های چهارخانه ضمن جذابیت و خاص بودن به مرور زمان کهنه نمی شوند. رنگ کالباسی که هم خانواده رنگ صورتی است انتخاب خوبی برای جذاب کردن اتاق خواب دخترانه شماست.

روتختی اسپرت مشکی پسرانه

سرویس لحاف روتختی مشکی خردلی اسپرت – Inky

خرید سرویس روتختی اسپرت مشکی مدل جدید INKY یک آپشن خاص و متفاوت برای اتاق خواب شماست. روتختی دونفره، یک و نیم یا یک نفره این سرویس برای انواع سایز تخت قابل خریداری است؛ بصورت سرویس کاوری یا سرویس لحاف.

رنگ مشکی در دکوراسیون اتاق خواب ممکن است جسورانه، متفاوت و خارج از عرف بنظر بیاید اما رنگ سیاه رنگ آسمان شب، درخت آبنوس، خاویار، و زغال است. این رنگ یکی از اولین رنگ‌هایی است که در هنر انسان مورد استفاده قرار گرفته است؛ این رنگ اگر به درستی و هوشمندانه در فضا به کار رود مانند دیگر رنگ ها می تواند زیبایی منحصر به فردی بدون ایجاد احساسات منفی در فضا ایجاد نماید. در واقع نکته اصلی در استفاده از تناژهای مختلف مشکی در دکوراسیون دانستن این موضوع است که از کدام تناژ به چه مقدار و در کجا استفاده شود.

روتختی اسپرت یکنفره شاد

لحاف روتختی اسپرت Perky – کتان (357)

خرید روتختی اسپرت شاد سپارشی از آلبوم اختصاصی یک انتخاب عالی برای روتختی اسپرت تک نفره یا دونفره با طراحی رنگی شاد است که با تم رنگی کرم و طراحی ویژه حس و حال با نشاط و جذابی به اتاق شما اضافه میکند.

Perky با تم های رنگی شاد از ترکیب کرم و سبز و قرمز گزینه ای جذاب برای اتاق خواب یکنفره دخترانه یا پسرانه محسوب می شود فضا را پرهیجان نشان می دهند و طیف رنگی اتاق را به سمت شادابی می برند.

روتختی اسپرت مجلسی کرم قرمز

لحاف روتختی اسپرت Vibrant – کتان (356)

خرید روتختی اسپرت مجلسی سپارشی از آلبوم اختصاصی یک انتخاب عالی برای روتختی اسپرت دونفره با طراحی کلاسیک است که با تم رنگی کرم و طراحی ویژه حس و حال خاص و ساده ای به اتاق شما اضافه میکند.

Vibrant با تم های رنگی خاص از ترکیب کرم و مشکی و قرمز با ترکیبی خاص نماد پرستیژ و وقار برای اتاق خواب دونفره یا پسرانه شما خواهد بود. رنگ های زمینه روشن برای اتاق خواب کوچک مناسب هستند؛ فضا را بزرگتر نشان می دهند و طیف رنگی اتاق را به سمت شادابی می برند.

کلام پایانی:

اگر در انتخاب طرح روتختی اسپرت برای اتاق خواب خود نیاز به راهنمایی یا کمک دارید با کارشناس فروش ما  در ارتباط باشید. مشاوره تخصصی،احترام و کیفیت در ارائه خدمات اساس کسب و کار ماست.

 

دیدگاهتان را بنویسید