چه رنگی روتختی بخرم؟

وقتی نوبت به طراحی اتاق خوابتان می‌رسد، باید مطمئن شوید تصمیم سریعی نگیرید که پشیمان شوید. انتخاب رنگ روتختی کار سختی به نظر می رسد؛ اتاق خواب شما مکانی است که می خواهید احساس آرامش و نشاط کنید و انتخاب طرح رنگی که دوست ندارید لذت شما را از این فضای بسیار شخصی کاهش می دهد.

هنگام انتخاب روتختی ، نکات زیادی را باید در نظر بگیرید. به عنوان متخصص در امر انتخاب روتختی، سپارشی یک روش پنج مرحله ای را برای انتخاب رنگ ملافه ای که دوستش دارید جمع آوری کرده است:

بهترین رنگ روتختی برای اتاق خواب چیست؟

هیچ جواب قطعی برای این پرسش وجود ندارد اما با با رعایت 5 گام ساده به بهترین و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید مناسب ترین رنگ برای روتختی خود را انتخاب و زیباترین ظاهر ممکن را برای اتاق خواب خود ایجاد کنید …

جدیدترین مدل های روتختی را از کجا بخریم؟

همیشه خرید جدیدترین مدل روتختی برای خانم ها علی الخصوص جذاب و دوست داشتنی است؛ از روتختی های اسپرت و روتختی های مخمل ابریشم بوهو گرفته تا سرویس های گل دار با طراحی خاص در این آلبوم به چشم می خورد …

1. یک طرح رنگی را انتخاب کنید

اولین تصمیم باید نوع روحیه ای باشد که می خواهید اتاق خواب شما داشته باشد. رنگ‌ها نقش مهمی در خلق و خو دارند، بنابراین وقت گذاشتن برای بررسی اینکه می‌خواهید اتاق خوابتان چه احساسی به شما بدهد باید در اولویت باشد. اگر متوجه شده اید که “آرامش بخش ترین رنگ برای اتاق خواب چیست؟” ما جواب داریم …

روتختی عروس سورمه ای صورتی

برخی از  رنگ‌هایی که بر خلق و خوی شما تأثیر می‌گذارند عبارتند از:

·        اتاق خواب به رنگ آبی:

آبی یک سایه بسیار توصیه شده برای اتاق خواب است زیرا اثر آرام بخشی دارد. نشان داده شده است که رنگ آبی ضربان قلب، فشار خون را کاهش داده و تنفس شما را کند می کند. اینها همه ویژگی های مطلوب برای اتاقی هستند که هدف اصلی آن آرامش و به خواب رفتن است. بهترین روتختی آبی برای چنین فضایی یک انتخاب اسپرت با رنگ ملایم آبی است.

·        اتاق خواب به رنگ قرمز:

قرمز یک انتخاب رنگ پر انرژی است. رنگ قرمز به طور کلی با چراغ های توقف یا اتومبیل های سریع همراه است و آدرنالین را تداعی می کند. رنگ قرمز با جلوه ای متضاد با آبی، ضربان قلب و فشار خون شما را افزایش می دهد. روتختی اسپرت قرمز

علاوه بر هیجان انتخابی عالی و متفاوت است.

روتختی جدید سپارشی

·        اتاق خواب به رنگ سبز:

ترکیبی از سایه‌های آبی آرام‌بخش و زرد شاد و سبز تأثیر آرامش‌بخشی بر خلق و خوی شما دارد و در عین حال احساس «باهم بودن» را تقویت می‌کند. مگر اینکه سایه سبز لیمویی را انتخاب کنید، روتختی ساده سبز تیره انتخابی عالی برای اتاق خواب است زیرا برای چشمان شما آرامش بخش خواهد بود.

·        اتاق خواب به رنگ زرد:

نور خورشید و شادی هر دو معمولاً با رنگ زرد مرتبط هستند. اگرچه زرد رنگی شاد است، اما تأثیر انرژی‌بخشی که روی شما می‌گذارد به طور کلی برعکس آن چیزی است که می‌خواهید و سعی می‌کنید هشت ساعت خود را به پایان برسانید. روتختی اسپرت زرد از آلبوم اختصاصی یک انتخاب ملایم و متفاوت از رنگ جذاب زرد است.

·        اتاق خواب به رنگ خنثی:

در انتخاب یک طرح رنگی، سایه های خنثی امتحان شده و آزمایش شده مانند سفید، سیاه، خاکستری و قهوه ای به سختی قابل ایراد هستند. یک روتختی ساده سوپریم طوسی بهترین و نفیس ترین انتخاب برای چنین اتاق خوابی است.

چرخه رنگ در اتاق خواب

در حالی که رنگ های بسیار بیشتری در چرخه رنگ برای انتخاب وجود دارد، رنگ های خنثی، آبی و سبز به دلیل تأثیرات آرامش بخشی که بر خلق و خوی دارند، به طور کلی بهترین انتخاب ها برای اتاق خواب در نظر گرفته می شوند. در حالی که روند رنگ ها می آیند و می روند، انتخاب طرح رنگی که به شما در اتاق خوابتان آرامش می دهد اولین قدم برای انتخاب ملحفه مناسب است.

اگر ظاهر لوکس اما ساده اتاق خواب برای شما جذاب است آلبوم روتختی هتلی گزینه های ساده اما متنوعی را در اختیار شما می گذارد.

در صورتیکه واقعاً عاشق سایه‌های انرژی‌زا مانند قرمز و زرد هستید، می‌توانید از آن‌ها به عنوان لهجه در اتاق خواب خود استفاده کنید بدون اینکه ویژگی اصلی باشد. استفاده از چندین رنگ در طرح شما نیاز به دانشی در مورد چرخه رنگ دارد، زیرا متضادها تمایل دارند با هم بهترین کار را انجام دهند.

آبی را با نارنجی، قرمز را با سبز و زرد را با بنفش هماهنگ کنید تا تاثیرات دلپذیری روی چشم داشته باشید. رنگ‌های خنثی دوباره انتخاب خوبی هستند، زیرا می‌توانید به راحتی رنگ‌ها یا طرح‌هایی را اضافه کنید و حتی آن را برای فصول مختلف تغییر دهید.

روتختی مجلسی سبز سفید

2. روتختی ساده و بدون طرح را انتخاب کنید

به شدت توصیه می شود که ملحفه ساده تمام کتان شامل ملحفه های رویه، ملحفه های تخت و روبالشی را به عنوان ملحفه اصلی خود انتخاب کنید. این به شما این امکان را می دهد که تعداد زیادی ملحفه با تنوع رنگی در کمد خود داشته باشید، زیرا می توان از آنها در تمام طول سال استفاده کرد. همانطور که شما اصول کلاسیک را در کمد لباس خود دارید، کمد ملحفه های شما نیز باید دارای اصول اولیه قابل اعتمادی باشد تا بتوانید زیبایی و سلامت جسم و روان را بدست آورید.

روتختی ساده کتان را از رنگ های پایه را انتخاب کنید که با طرح رنگ شما مطابقت داشته باشد یا از رنگ های خنثی مانند سفید یا خاکستری استفاده کنید. این به شما این امکان را می دهد که آنها را با طیف وسیعی از ترکیب رنگ های دیگر در مورد روکش های لحاف ، کوسن های برجسته ، پرتاب ها و حتی پرده ها ترکیب کنید.

3. ست لحافی را انتخاب کنید که دوست دارید

اکنون که طرح رنگ را انتخاب کرده اید و ملحفه های اصلی خود را مرتب کرده اید، سرگرمی واقعی شروع می شود. تا زمانی که چرخه رنگ و رنگ های مکمل آن را در نظر داشته باشید، گزینه های شما برای رنگ های برجسته ای که برای ملحفه های باقی مانده خود انتخاب می کنید بی پایان است.

با بزرگترین جزء یعنی روکش لحاف (کاور لحاف) خود شروع کنید، زیرا این رنگ کوسن ها و بقیه دکوراسیون تختخواب شما را مشخص می کند.

روتختی مجلسی سفید خردلی

4. یک رنگ ویژه برای بالش ها و کوسن ها انتخاب کنید

پس از انتخاب روکش یا خود لحاف، یک رنگ خاص را برای تمرکز و استفاده برای تمام عناصر اضافی انتخاب کنید. در این مورد (عکس بالا) زرد خردلی برای پرتاب و در کوسن های تزئینی انتخاب شده است. این بدان معنی است که اگرچه چند رنگ در طرح رنگ وجود دارد، اما همه آنها در هماهنگی کامل با هم کار می کنند.

این ظاهر سبک و بادی گزینه‌ای عالی برای تابستان است و به شما امکان می‌دهد سایه‌های انرژی‌زای زرد را به گونه‌ای وارد اتاق خواب کنید که حواس شما را تحت تأثیر قرار ندهد و بر خلق و خوی شما تأثیر نگذارد.

5. طرح رنگ خود را برای تمام خریدهای آینده در نظر داشته باشید

اگر می خواهید ظاهر اتاق خواب خود را تغییر دهید، مثلاً برای زمستان، می توانید از همان ست های اصلی استفاده کنید و به سادگی پوشش لحاف را با ظاهری متفاوت عوض کنید. اگر واقعاً تطبیق پذیری می خواهید، یک روکش لحاف متفاوت را انتخاب کنید که همان رنگ کانونی را داشته باشد که دفعه قبل انتخاب کردید، به عنوان مثال زرد خردلی.

مطالعه کنید: راهنمای خرید روتختی کاوری

روتختی دخترانه سفید سبز فلورا

سرویس روتختی دخترانه FLORA الگوی کاملاً متفاوتی است از آلبوم محبوب روتختی اختصاصیکه دارای رنگ‌های گلدار سبز ملایم و طرح‌های جسورانه است، که سایه ای از رنگ سبز و آبی را در خود دارد. این به شما این امکان را می دهد که از همان کوسن های ساده استفاده کنید تا ظاهر و حال و هوای اتاق خواب کاملا متفاوتی ایجاد کنید.

انتخاب رنگ روتختی | کلام پایانی:

وقتی نوبت به انتخاب ملحفه‌های تخت می‌رسد، ارزش آن را دارد که در هر خرید فکر کنید و طرح رنگ خود را از ابتدا بسازید. انتخاب ملحفه نباید کار بزرگی باشد، وقتی که به قطعات آسان برای مدیریت تقسیم شود. این پنج مرحله ساده کلید انتخاب رنگ ملافه هایی است که دوست خواهید داشت.

این روشی است که شما را به ایجاد یک مکان راحت و شیک برای استراحت شبانه هدایت می کند؛ جایی که دوست دارید هر روز صبح از خواب بیدار شوید.

جدیدترین طرح روتختی با طراحی اختصاصی را حتما بررسی کنید…

فروشگاه روتختی سپارشی | متفاوت ترین تجربه خرید آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید