چگونه روتختی انتخاب کنیم؟

اگر قصد خرید روتختی برای خودتان یا سایر اعضای خانواده را دارید پس از پایان این مقاله دید درستی نسبت به آیتم هایی که باید مورد توجه قرار دهید خواهید داشت …

چگونه روتختی انتخاب کنیم؟

قبل از هر خریدی لازم است اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشیم، دانستن نکات کلیدی در هنگام خرید روتختی علاوه بر اینکه موجب می شود انتخاب درستی داشته باشیم، جلوی سوء استفاده احتمالی فروشندگان روتختی را نیز خواهد گرفت.

اگر قصد خرید روتختی برای خودتان یا سایر اعضای خانواده را دارید پس از پایان این مقاله دید درستی نسبت به آیتم هایی که باید مورد توجه قرار دهید خواهید داشت …

سرویس (ست) روتختی، سرویس (ست) لحاف چیست؟

وقتی سخن از سرویس روتختی یا ست روتختی به میان می آید، منظور آیتم های مختلف روتختی است که در کنار هم به عنوان یک سرویس شناخته می شوند. در زمان خرید باید به این آیتم ها دقت کنید تا مطمئن شوید با نیاز شما مطابقت داشته باشد.

مقاله پیشنهادی جهت آشنایی کامل با اجزای سرویس خواب: از روتختی چه استفاده ای می شود؟

  • روتختی چند تکه است؟

سرویس روتختی چند تکه دارد؟

همانطور که توضیح دادیم یک سرویس روتختی مجموعه ای از آیتم های مختلف است که به هریک از آنها یک تکه گفته می شود. پیش از خرید در بخش ” توضیحات، مشخصات، جدول محصول ” تعداد تکه ها و ابعاد آنها را به دقت بررسی کنید، در غیر اینصورت پیش از خرید حتما از فروشنده در مورد آنها سوال کنید تا خرید کم ابهام و لذت بخشی داشته باشید.

سرویس کاوری یا سرویس لحاف؟

مهم ترین و پرتکرار ترین سوال دنیای روتختی همین سوال است؛ خوشبختانه هر دو آیتم برای تمام محصولات ما در دسترس است، کافیست انتخاب کنید.

به طور کلی:

اگر شخص تنوع طلبی هستید که بودجه شما محدود نیست سرویس کاوری انتخاب مناسبی برای شماست.

و اگر توان غلبه بر هوای نفس خود را دارید و بودجه تان محدودتر است محصول سرویس لحاف برای شما مناسبتر است.

مقاله پیشنهادی جهت آشنایی کامل با این دو محصول: روتختی دوخت شده بخرم یا روتختی کاوری؟

چه سایز روتختی برای من مناسب است؟

یک متر در دست بگیرید و عرض تشک را اندازه گیری کنید (طول تشک همیشه 200 سانتی متر است) ابعاد سرویس شما حسب سایز تشک تعیین می شود.

(جهت مشاهده تمام جزییات محصول استاندارد به جدول زیر مراجعه کنید)

راهنمای انتخاب سایز روتختی

چه جنس روتختی برای من مناسب است؟

تاثیر گذارترین آیتم در قیمت روتختی جنس مواد مصرفی علی الخصوص پارچه آنست. بطور کلی میزان پارچه مصرفی استاندارد برای یک سرویس یکنفره 4 تکه استاندارد (با توجه به ابعاد جدول بالا) نزدیک به 6.5 متر پارچه و سرویس دونفره استاندارد 6 تکه نیز نزدیک به 10 متر است.

بدیهی است هرچه قیمت پارچه ارزانتر باشد روی قیمت روتختی با ضریب 6 تا 10 برابر تاثیر گذار خواهد بود.

بنابر این هرکجا قیمت به شکل معناداری کاهش پیدا کرد؛ بدانید و آگاه باشید علیرغم توضیحات فروشنده با کم کاری در پارچه مصرفی روبرو هستید.

در زمان نگارش این مقاله ” آذر ماه 1400 ” قیمت هر متر پارچه ملحفه ای استاندارد از 35.000 تومان “پارچه های درجه 3 چینی” تا 180.000 تومان ” پارچه های درجه یک و با کیفیت وارداتی” متغیر است. با یک ضرب و تقسیم ساده در متراژ های ذکر شده خودتان به راحتی حدود قیمت محصولات را می توانید شناسایی کنید.

آنچه برای ما مهم بوده و هست ارائه یک محصول باکیفیت و جذاب به لحاظ جنس پارچه، نوع طراحی و دقت در دوخت است درکنار پشتیبانی تخصصی و ارائه خدمات پس از فروش در صورت نیاز مشتریان، بنابر این تمامی دسته بندی های محصولات: روتختی با طرح اختصاصی، روتختی تمام کتان، روتختی هتلی، نیم ست ملحفه تمام کتان بدون استثناء آیتم های کیفی مورد نظر از لحاظ سلامتی، دوام و ارگانیک (طبیعی) بودن را از نگاه موشکافانه شما پاس خواهند کرد.

مقاله پیشنهادی جهت آشنایی کامل با جنس محصولات: چرا روتختی نخی بخریم؟

چه رنگ روتختی برای من مناسب است؟

به طور کلی انتخاب رنگ یک آیتم سلیقه ایست که با توجه به سن، جنسیت، طراحی اتاق خواب، فضای اتاق خواب یا حتی فصلی که در آن هستیم تعیین می شود.

اگر مینیمالیست هستید و اسپرت پسند و ظاهر یک روتختی مات، با کیفیت بی نظیر مورد پسند شماست

آلبوم محصول: روتختی تمام کتان

اگر ساده پسند هستید اما ظاهر یک روتختی متفاوت و باوقار را مناسب اتاق خواب خود می دانید

آلبوم محصول: روتختی هتلی

اگر خاص پسند هستید و یک روتختی طراحی شده انحصاری با تم طراحی اسپرت، بوهو، آبرنگی و … با جنس کتان یا مخمل می تواند شما را راضی و خرسند نگه دارد.

آلبوم محصول: طراحی اختصاصی سپارشی

از کجا روتختی بخرم؟

هیچ چیز لذت بخش تر از قدم زدن در فضای یک مجتمع تجاری تخصصی و مشاهده ویترین فروشگاه ها نیست، وارد فضای فروشگاه بشویم، روتختی مورد علاقه خود را انتخاب کنیم، کمی با فروشنده صحبت کنیم، اگر هم شد کمی چانه بزنیم و خوشحال و خرسند روتختی با کیفیت مورد علاقه خود را در دست گرفته و از فروشگاه خارج شویم.

همه این امکانات هم اکنون در اختیار شماست (بجز قسمت چانه زنی با فروشنده) به راحتی وارد فروشگاه شوید، محصول مورد نظر را انتخاب کنید، تیزر تبلیغاتی یا معرفی ویدئویی آن را مشاهده کنید، در صورت نیاز به مشاوره از طریق شماره پشتیبانی ( پایین صفحه ) با مشاور تخصصصی ما در ارتباط باشید؛ پس از انتقال به درگاه امن فروشگاه سفارش خود را ثبت نمایید و چند روز بعد بصورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

بازدید از فروشگاه تخصصی کالای خواب سپارشی

دیدگاهتان را بنویسید