شاید برای شما سوال پیش اومده که چرا پارچه زیر همه محصولات از کتان سادست؛ در این مقاله به بررسی خصوصیا ت این پارچه و دلیل انتخاب پارچه کتان میپردازیم.

تاریخچه

جالب است بدانید؛ گیاه کتان درگذشته بسیار سخت به عمل می‌آمد و تهیه‌ی پارچه‌هایی یکدست و زیبا از آن‌ها کاری دشوار بود؛ این گیاه بسیار گران‌قیمت بود و در مصر باستان و بین النهرین به‌عنوان کالایی لوکس تبادل می‌شد.

 

 چه چیزی پارچه کتان را اینقدر خاص و پرطرفدار کرده است؟

پارچه‌ی کتان از فیبر و الیاف ساقه‌ی گیاه کتان که گیاهی گل‌دار است تهیه می‌شود و به علت ویژگی‌هایی که دارد، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. در واقع کتان تمام ویژگی‌های پارچه‌های پنبه‌ای را دارد، با این تفاوت که زودتر خشک می‌شود؛ تمیز کردن آن‌ راحت‌تر است، دوام بیشتر و قیمت مناسبتری دارد.

پارچه چهار فصل

این پارچه به خاطر مواد طبیعی تشکیل‌دهنده‌اش بسیار نفوذپذیر، انعطاف‌پذیر و خنک است و به همین دلیل برای استفاده در فصل تابستان به‌شدت توصیه می‌شود،

از طرفی به علت ماهیت گیاهی آن در فصل سرد دمای خود را به راحتی از دست نمی دهد و پارچه ای گرم و مطلوب به شمار می رود.

استحکام و کارایی بالا

کتان قدیمی ترین پارچه بدست آمده در تحقیقات باستان شناسان است، به عبارت دیگر هیچ پارچه ای در جهان به جز کتان نتوانسته به تا امروز دوام و ماندگای این پارچه را داشته باشد.

تنفس بالا

یکی از مهمترین نکات در مورد ست خواب تنفس پارچه است؛ تنفس که بعلت وجود منافذ باز در بافت پارچه است اجازه تبادل هوای آزاد با سطح پوست شما را به پارچه می­دهد که این مورد علاوه بر تامین سلامت بدن  در زمان خواب به شادابی و نشاط پس از خواب نیز کمک شایانی خواهد کرد.

شستشوی پذیری بالا

کافیست از شوینده مناسب (مایع لباسشویی) استفاده و دمای مناسب (زیر 40 درجه برای پارچه های کتان رنگی و بدون محدودیت برای پارچه کتان سفید) را رعایت کنید و بدون نگرانی ست خواب کتان خود را داخل ماشین لباسشویی بندازید.

لازم به ذکر است که پارچه های کتان سریع خشک می شود و میزان چروک شدنشان هم بدلیل انعطاف زیادی که دارند بالا می باشد. اما چروک شدن در مورد ست خواب مسئله چندان مهمی نیست چرا که 24 ساعت پس از پهن کردن ست روی تختخواب بعلت کشش پارچه روی سطح باز تخت همه چروک ها باز می­شوند.

پیشنهاد سپارشی

،، با توجه به عملکرد بالای پارچه کتان از این پارچه درتمام محصولات ما استفاده می شود.

   روتختی ساده

اگریک محصول تمام کتان در سطوح زیر و روی محصول مورد پسند شماست و طراحی ساده را برای انتخاب ست روتختی خود ترجیح می­دهید. محصول روتختی ساده در رنگ بندی متنوع گزینه مناسبی برای شماست.

    آلبوم محصول: روتختی ساده

   سایر محصولات

اگرانتخاب شما روتختی ساده نیست و محصولات طرح دار مورد پسند شماست، ست زیر همه محصولات ما پارچه کتان ساده استفاده شده است.

   آلبوم محصول: روتختی اسپرت   

   آلبوم محصول: روتختی طرح دار    

 در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات دقیقتر یا ثبت محصول سفارشی، میتونید با بخش پشتیبانی مشتریان تماس بگیرید.

برای برقراری ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی می توانید به روشهای زیر عمل کنید


در ساعات اداری با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

9-13 و 16-21

031-32226260

09228599607

از طریق لینک زیر و ارتباط با پیج اینستاگرام با ادمین ما مستقیما در ارتباط باشید:

   پیج سپارشی در اینستاگرام     

دیدگاهتان را بنویسید